Pp karşı cins yapıp soru açan ve bundan kendine eğlence çıkaran üyeler oldukça zor beee 😂😂 üyeler prim vermese geliştirmeyi düşünürler belkiiii belkiii..
Kısacık örnek , karanlık mod konusu her zaman acılıyor ama hala yok. Site uygulaması aşırı kötü , kasıp kapanıyor ilgilenen yok. Bunları görünce ümit etmiyorum 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sanırım tişört alırdım yaz ayları için. çünkü daha alışveriş yapmadım. başka eksiğim yok
Yeni sunum tabakları almam lazım, şuanliker pek şirin gelmiyor gözüme.
Bir eksiğim onlar var. 😄
Hahahaah ne güzel eksiklikler bunlar 😂 görsel önemli evet 🎉
Bir kaç tane keten gömlek almam lazım da üşeniyorum
Keten gömleğin ütülenmesi uzun iş boş ver en iyisi alma 😂
Eyvallah ya hatırlattığın için 😂 ütü sonrası hafif kırışıyor ya o hali 🤤 keten gömlek ütüleyip giyecem şimdi 😂
Artık dertlerine bi dert daha eklersin 😂 kolay gelsin 😂
Eyvallah , sayende be kızıl 😂
Sen boş ver keten gömleği bi kaç tane sütyen falan al kadın olmusssun 😂😂😂😂
Ks’nin ilkokul terk sakaları işte 😂
Aynen 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂😂😂
O değil vizyonda dar her sene aynı şakacık. Bi geliştir kendını bi yenilikçi ol. Nerdeeeee 🤦🏽
Pp karşı cins yapıp soru açan ve bundan kendine eğlence çıkaran üyeler oldukça zor beee 😂😂 üyeler prim vermese geliştirmeyi düşünürler belkiiii belkiii..
Kısacık örnek , karanlık mod konusu her zaman acılıyor ama hala yok. Site uygulaması aşırı kötü , kasıp kapanıyor ilgilenen yok.
Bunları görünce ümit etmiyorum 😂
Ben bu kadar takmıyorum 😂 neyse boş ver 😂 keten gömleğinle sana mutluluklar 😂
Ben de takmıyorum da ne bilem sinirlendim bak 😂
Ütü falan dedin nasıl mutlu olacaksam 😂 eyvallah kızıl
Vallaha sevgilimin ic çamaşırlarına karşı zaafı var. Onu mutlu etmek için çeşit çeşit fantezi iç giyim alırdım 😹
Önce kendini mutlu etmeyi düşünmelisin. İç güzellik önemli 💃
Ya şöyle bir şey var zevkler karşılıklı alınıyor
Ben ona zevk veremezsem o da bana veremeyecek bazı şeyler için bu gerekli
Eksik olan bir şey yok şükür. Lakin dün alışverişe çıktığım zaman çok beğendiğim midi boy elbiseyi almıştım.
Herşeyimden fazlasıyla var zaten daha 1 kere giymediğim ayakkabılarım var. Ayakkabı hastalık bende Gene ayakkabı alabilirdim.
Allah’ıma şükürler olsun istediğim herseyi alabilecek gücüm var. Eksik hiçbirseyim yok.
Her şeyim var çok şükür ya. Gereksiz eşya olsun istemiyorum dolabımda.
Elimdeki lerden 2nci 3ncu
Eksik yok sanırım varsa da ben farkında değilim
Eksik yok ama zaaflarim var ayakkabi, acik gri corap V yaka tsort
1-2 pantolon almak istiyorum düşündümde sanki eksik gibi gördüm
En son bi şapka almaya diye gittim dükkandan çıktığımda kulakta 3 küpe bileklik 5 adet gümüş yüzük lâkin sapkayı unuttum 😅
Kumaş pantolon, gömlek, babet
Klasik giyim sanırım iş için 😂
Her gün değil ama evet gerekiyor
Şık ve sade 💃 iyi günlerde kullanın şimdiden 🎉
Teşekkürler 🙏
Yeni trenckot alasım var.
Hangi renk düşünüyorsunuz madam 😂
Camel, kahve tonları matmazel 😂
Camel iyi olur ama kahve tonlarını pas geç yaz geldi 😂
👍😄
Eksik yok ama jean tanga bikini gstring dekolte kıyafetler almak istiyorum
Ayakkabı alırdım
Hersey var ama canım ayakkabı almak istiyor..
Eksik çok çıkamıyorum ki alayım
Trençkot eksiğim var şimdilik
Bugün yine bir tur yaptım aldım bir şeyler
Yumuşatıcı bitmiş 😢
Eksik yok
Eksik yok çok şükür
Param yokki aliyim