Bu durumda, sana sürekli hediyeler almanızı isteyen bir sevgilin olduğu için zorlanıyor ve bunalıyorsun. Bu durumda yapabileceğin birkaç şey var:
Açık ve dürüst ol: Sevgilinize hissettiklerinizi açıkça ifade edin ve sık sık hediye istemelerinin sizi rahatsız ettiğini söyleyin. Böylece, sizi anlayabilecek ve sizinle birlikte hareket edebileceklerdir.
Sevgilinizle konuşun: Onun neden sürekli hediyeler istediğini öğrenin ve ne tür bir tatmin sağladığını anlamaya çalışın. Belki de bu, sevgi ve takdir gösterisinden kaynaklanıyordur, ancak başka bir yolu olabilir.
Sınır belirleyin: Sevgilinizin sık sık hediye istemeleri nedeniyle kendinizi bunalıyor hissediyorsanız, sınır koymakta özgürsünüz. Belki birlikte vakit geçirmek, romantik bir yemeğe çıkmak ya da birlikte bir aktivite yapmak gibi farklı yollarla ilişkinize yenilik katabilirsiniz.
Kendinize odaklanın: Kendinize ve kişisel ihtiyaçlarınıza odaklanarak, sevgilinizin istekleri nedeniyle kendinizi baskı altında hissetmek yerine, kendinizi iyi hissettiğiniz şeyler yapmaya odaklanın. Böylece, ilişkinizden zevk almaya devam edebilirsiniz.
Sonuç olarak, bu durumda açık ve dürüst olmak, sevgilinizle konuşmak ve kendinize sınır koymak önemlidir. Böylece ilişkinizi daha sağlıklı bir hale getirebilirsiniz.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYorumları okudum ona göre cevap veriyorum. Maaşın iyi seni etkilemiyor ayrıca seviyorsun sen bu kızı ne olmuş yani istediyse al sende. Sana nazı geçmese zaten istemezdi senden. Herkesten hediye isteme gibi bir huyu yoksa sana nazı geçiyordur benimsemiştir istiyordur. Ancak her gün her gün de istenmez tabiki. Ne kadar zaman geçince istiyor? Aradan biraz zaman geçince istiyorsa normal. Ayrıca karıkoca gibi olmuşsunuz birlikte olmuşsun sanırım senden istiyor. Kimden istesin tanımadığı sevmediği bir adamdan mı istesin? Kız seni seviyor seni benimsiyor nazı geçiyor kocası gibi görüp kabulleniyor ki istiyor. Bununda lafını etmen çok ayıp yani.
12 Yorumla
Soran+1 yıliPhone 14 aldım yatak odası takımı aldım, arabasını bakımını yaptırdım vs vs üst üste yapılacak şeyler değil, artı diğer kız arkadaşlarım Lada birlikte oluyordum ben böyle değildi o konuları çoktan aştık artık
- +1 yıl
E yuh yani hatta cüş diyorum ben ona telefon yatak odası takımı aldırmak ne ya bunun yaptığı görgüsüzlük ve yolma derdinde. Bende öyle ufak tefek şeyler istiyor sandım. Bu sende yarın öbür gün ev arbada ister. Bir dene sor bakalım sana ev arbada alayım mı diye. Kabul ederse seni sevmiyor kullanıyordur bu. Hiç istedimi bunları da?
Kendi içinden geleni yapmalısın içine sinmiyorsa ayrılmalı içine siniyorsa devam etmelisin hediye yüzünden ilişki bitmez niyetler yüzünden bitebilir ben sevdiğimden herşeyi isteyebilirim eğer alabiliyorsa ve onu zorlamıyorsa çekinmem ölçmelisin niyeti seni kulllanmak mı yoksa ihtiyacı mı var erkekler ihtiyaç duyulmadığı yerde kendini yetersiz hissederlermiş bir psikolog demişti.
Erkek verme Kadın alma dengesindedir abartılmadığı sürece sonuçta siz alıyorsunuz bunu azaltabilirsiniz ya da bu konuyu güzel bir dille konuşabilirsiniz zaten konuşamıyorsanız bir ilişki yaşamıyorsunuzdur03 Yorumla
Soran+1 yılMaddi gücüm var fakat isteklerin ardı arkası kesilmiyor, istenen şeyler de Türkiye şartlarında kimse alamaz konu sadece yatak ilişkisine döndü, çoğu erkeğin bu hoşuna gidebilir fakat, toksik bir ilişki oldu dün itibariyle ayrıldım
- +1 yıl
Çok isabetli bir karar olmuş , yaşadığımız herşeyin bir nedeni var şimdiki senle ilişki önceki sen aynı değilsiniz eğer bunu deneyimlememiş olsaydın belki şimdi değil evliliğinde ya da çok ilerde bir zamanda yaşayacaktın acıda olsa olsa gülerekte olsa nasıl olursa olsun bizi biz yapan yaşadıklarımız hayat penceren bu yaşadıklarına göre kararmasın çünkü sen varsan senin gibi insanlarda vardır 👌🏻
Soran+1 yılHayatım okumakla geçti ilişkilerim de hep verici oldum, ama tam sevildiğimi. dusunmuyorum, çünkü ben hayır kelimesini çok az kullanırım sevdiklerime karşı, bunun sonucunda da üzülen taraf oluyoruz, bedenen doyuyorsun ama bazi şeylere aç kalıyorsun , garip bir şey bu ilişkim de hiç üzülmedim
+1 yılHediye mi istiyor? Hediye zaten içinden gelerek karşındakinin haberi olmadan yapılan ve sürpriz olması gereken bir jest değil midir? Rezervasyon olayına mi dönmüş bu mesele de ülkede? Şaka gibi gerçekten. İçinizden gelerek almıyorsanız hediyeyi (ki çok doğal) bunu ona belirtin.
21 Yorumla
Soran+1 yılAyrılık kararı alındı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
+1 yılCidden bizim ülkede s*lak çok. Gerçekten aşşırııı fazla. Hediye al demek ne yaa ne kadar ayıp. Terbiyesiz resmen. Kişi istediği zaman hediye alır, sürekli al al diye baskı yapmak nedir böyle? İnsan bir alır iki alır (ki almak zorunda da değil). Sürekli hediye alan insanı da sevmem, insan altta kalmamak için alıyor, sonra diğeri yeniden alıyor uzayıp gidiyor hediye faslı. Bi de yüzsüz kendi istiyor al bana diye. Konuş, sürekli hediye istiyorsun bıktırdın de. Kendi alsın ne istiyorsa neden millete yamanacak yer arıyor? Kendi çalışmıyor mu? Çalışmıyorsa o zaman istemeyecek. Ya kendi alacak ya da millete diretmeyecek al al diye. Seni kullanmak için yanında oluyor olabilir
26 Yorumla
Soran+1 yılAyrılık mesajı yazdım zaten toksik Bir ilidkiydi
- +1 yıl
İyi yaptınız, hayırlısı olsun
Soran+1 yılCevap geldi bırakma diyor
- +1 yıl
Hediye isteklerinden bıktığınızı söyleyin. Eğer bitirmek istiyorsanız bitirin, devamsa devam
Soran+1 yılSöyledim ayrıldık
- +1 yıl
Geçmiş olsun
+1 yılBu ne oldum delisi olmuş ve kusura bakma ama seni bildiğin damızlık inek gibi sağıyor. Onunla ciddi anlamda konuşma vaktin gelmiş yoksa bunun ardı arkası kesilmez.
Eğer devam ederse hayatından çıkarman en doğrusu olacaktır.01 Yorumla
Soran+1 yılAz önce imzayı attım bitti
+1 yılSonuçta alma verme dengesi diye bir şey de var, olmaz ki böyle... Hediye içten gelindiği zaman değerlidir. Dilerim ya bu durum düzelir, ya da karşına bir hediyeden bile daha değerli birisi çıkar 😊
03 Yorumla
Soran+1 yılAyrılık mesajı yazdım bakalım
- +1 yıl
Hadi ya 😶 peki cevap yazdı mı? Özel değilse tabii
Soran+1 yılYazdı evet beni bırakma vs seni seviyorum gibi şeyler ama samimi gelmedi bana hiç çünkü son üç aydır aramız da hep maddiyat ile ilgili konular geçti
+1 yılKarşılıklı al gülüm ver gülüm. ondan sonra paramız için seviyolar diyosunuz.. senin de ondan menfaatin var sonuçta ve hiçbir zamanda sizin gibileri kimse gerçekten sevmeyecek.
010 Yorumla
Soran+1 yılBen karşılıklıksiz seviyorum ve bir sonra yattım
- +1 yıl
İyi.. o seni karşılıksız sevmiyo işte..
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Yine suçlu karşı taraf oldu, bi kere de önyargı yapmadan durumu anlamayı çalışıp ona göre yorum yapın 😏
- +1 yıl
adamın ne suçu var tam olarak anlayamadım hediye almak zorunda değil kız habire istiyorsa şunu al bunu al diye burada suçlu olan o kız gelip gerçekten sevilmeyeceksiniz tarzı konuşmanız komik açıkçası
Soran+1 yıl🙏🙏
- +1 yıl
kardeşim en iyisini sen bilirsin içinden ne geliyorsa onu yap ama hayatına paragöz insanları sokma derim ben sana hakkında hayırlısı olsun
Soran+1 yılAyrılık kararı aldım zaten teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Nurell mefaatleri karşılıklı birbirlerinden .. bunun neresini anlamadın..
- +1 yıl
Sonso objektif şekilde yorumumu yazdım.. önyargı hayatımda hiç uğramadığım bir durak. duygulara düşüncelere çok önem veririm.. birbirlerinden karşılıklı menfaati olanlar ilk önce güzel sevmeyi öğrensin..
+1 yılSevgilinin niyeti yeterince açık, seni yolma peşinde. Alma, bakalım değerinden kaybedecek misin bir gör
11 Yorumla
Soran+1 yılYazdım ayrılık kararı aldığımi
Ayrıldığına sevindim hediye istiyen biriyle olmazdı zaten tabi konu belki bu değildir de hayırlısı olmuş
03 Yorumla
Soran+1 yılYani çok üzülmedim açıkçası iyi oldu
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏😊
+1 yılAbi brak ayrıl paragöz birisi beli paravr aşk var parabiti aşk biti yapacak san ayrıl böyle tiplerden.
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım zaten
Gizli Üye(25-29)+1 yılPardon da seni düpedüz kullanıyor nasıl izin verirsin sırf senin paranı kullanmak için birlikte, alma her zaman da istenilmez bu ne yüzsüzlük grursuzluk bide isteme hakkı kendinde bulur ki, o yolu izin verme yok demeyi bil ona karşı
028 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu kız seni sevmiyor paranı seviyor kurtul hemen ondan insan gibi biri çıksın senden kendi istiyecek kadar karaktersiz biri çıkmasın
Soran+1 yılAz önce ayrılmak istediğini söyledim toksik bir ilidkiydi zaten
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle ne söylese inanma hemen kurtul
Soran+1 yılÖyle yapıcam yaaa taviz yok
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle şuana kadar durman bile hata inanma düpedüz kullanma derdi sana bana bunu şunu al diyen yüzsüz görürsen aniden araya mesafe bırak ve onu demeye yüzü olmasın
Soran+1 yılAynen çok haklısın yaa kafanı skim niye erken yapmadiysam
Cevap sahibi+1 yılNeyse artık büyük ders aldın kullandırma böyle iğrenç dolandırıcı gibi kılıktaki kızları
Soran+1 yılAynen hala cevap vermedi
Cevap sahibi+1 yılSen kesin net ol, kullanmak için yok aman kal diye bilir inanma o dolandırıcı ya, ya da yeni av arar ama sen sakın kanma
Soran+1 yılValla saol iyi Cesaret verdin
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ama doğru olan neyse o denmeli yapılmalı, hakkı olana hak cevabı da verilicek
Soran+1 yılKesinlikle bakalım ne yapacak uyuyordur hâlâ
Cevap sahibi+1 yılSeni kullanmak için Devam etmek isteyebilir alışmış tır kanma sakın
Soran+1 yılÖyle yapıcam
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle kendine saygın olsun, dolandırılma böyle aç gözlülere çalışıp kendi alsın, ucuz insan gibi biri alsın da onu kullanıyor
Cevap sahibi+1 yılAferin sana 😂
Cevap sahibi+1 yılSen çalışıyorsun parayı sokakta yollamadın eli ayağı var kendi çalılssın oda alışmış hazıra konmaya
Soran+1 yılSorma yaa doğru diyorsun yeter artık cevap geldi bırakma beni diyor
Cevap sahibi+1 yılSakın inanma eğer gurur insanı normal insan olsa defol derdi bırakırdı, bu yüzsüz gurursuz kişi o yüzden bırakma der arar görüşmek istiyecek sakın inanma
Cevap sahibi+1 yılAçık açık söyle bu saatten sonra kimse paraya yedirtmem egenlle normal insan çıksın bu saatten sonra da kanma kimseye
Soran+1 yılHa bire yazıyor
Cevap sahibi+1 yılBöylesini görmüştüm Bi tanıdığım kızdan aynı hareketleri yapıyordu hemen uzaklaştım oda öyleydi aynı köpek gibi arar yazar çünkü onun için atm gibi sin bedavan geliyor ya bırakmaz
Cevap sahibi+1 yılEngelle çünkü kene gibi yapışır o haberin olsun kandırır
Cevap sahibi+1 yılÇalıştığım yerde iş sahibi vardı adam baya zengin, kız ondan genç sırf parası için çıkıyordu brn uyardım ayrılınca kız köprk gibi iş yerine geldi tabi hazıra konmak için grursuzluğu yaparlar böylesi sonra yüzünü görünce teşekkür etti meğer sürekli yermiş para somrs gibi başka birini hemen bulmuş tu tabi adamda da suç var oda sırf güzellik diye kızla çıkar para verirse oda yer
Soran+1 yılTamam zaten olmaz dedim arttik
Cevap sahibi+1 yılİyi aferin, aklını kullan böyle
Soran+1 yılTeşekkür ederim kullandım
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 322 cevap paylaştı.
u +1 yılSeni kullandığı aşikar ve yol ver kurtul. Hediye istenmez, hediye icten geldiği zaman alınır verilir. Kendinizi kullandırmayı bırakın.
10 Yorumla
+1 yılŞikayet edeceğine alıp karşına konuşmak daha mantıklı değil mi?
15 Yorumla
Soran+1 yılKırmak istemiyorum galiba sıkıldım artık bir yerde okumuştum sizi sevmeyen insanlar sizden hep pahalı şeyler talep eder yazıyordu
- +1 yıl
Bilemiyorum her insan farklı yapıdadır. Yaşı küçükse konuş derim ama sevmediğini hissediyorsan çokta uzatmanın anlamı yok.
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Hayırlısı olsun 🙏
Soran+1 yılÇok sağol 😀😀
bu kadarı biraz saçma bence sürekli hediye istemek nedir...
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle o yüzden bitti
+1 yılHediye istenmez ki, içinden gelirse alınır. Saçma bir durum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAyni fikirdeyim ve ayrıldık zaten
+1 yılİhtiyacı vardır belki, paylaşmak imandandır.
07 Yorumla
Soran+1 yılHer zaman mı ihtiyacı var her zaman da istenmez ki
- +1 yıl
Gereksiz şeyler değilde, lazım olan şeyleri istiyorsa seni kendine yakın gördüğünden bir gelecek düşündüğünden olabilir.
Bence yardım etmeliydin.
Soran+1 yılYardım ettim zaten sana hiç iPhone 14 alindimi hediye artı arabasının masraflarını karşıladım bunlar daha bir kaçı yani benden önceki sevgilisini de baya böyle yıpranmış
- +1 yıl
O senin için hiç bir şey yapmadımı?
Soran+1 yılSeks hariç hayır
- +1 yıl
Her şeyini vermiş kız nankör shdjdh.
Soran+1 yılBenden öncede vermiş herşeyini ilki ben değilim
+1 yılSeni maddi olarak kullanıyor kanka gözünü aç seni sevdiği falanyok
03 Yorumla
Soran+1 yılAyrık kararı alındı
- +1 yıl
En hayırlısı olmus senin icin. Aferın
Soran+1 yılAynen kanka
+1 yılHediye de istenmez ki içinden gelir alırsın o zaman değerli olur diğer türlü anlamsız
05 Yorumla
Soran+1 yılZaten alıyorum ama çok pahalı hediyeler istiyor
- +1 yıl
Ben sorunu istenmesinde gördüm zaten
Soran+1 yılYalvarıyor hala
- +1 yıl
Gazan mübarek olsun ne diyim kolay gelsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılSen kızla yatıyorsun diye oda seni bu yüzden enayi gibi kullanıyor
09 Yorumla
Soran+1 yılKonu seks değil onları cokdan aştık hem her şey seks değildir bu hayatda
- +1 yıl
Hayır onu demiyorum yorumlarda okuduğumu dedim yani sen kendini mecbur görüyorsun hediye almak için
Soran+1 yılYani hediye alınır verilir, ama onun istemesi garip yani, bir yerde okumuştum bir kişi sizi sevmiyorsa sizden pahalı hediyeler ister diye
- +1 yıl
Evet ben asla bir şey istememiştim mesela parası pulu olmasına rağmen
Soran+1 yılBugün ayrılacağımi soylicem çünkü benim yaptığımı hiçbir erkek yapmaz.
- +1 yıl
Tabi kendin karar ver
Soran+1 yılYani artık toksik bir ilişki oldu yazdım
- +1 yıl
Hayırlısi olsun ikinizin için
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yılMesleğini sorabilir miyim acaba? Bizde o mesleğe mi yönelsek
04 Yorumla
Soran+1 yılTicari plakam var
- +1 yıl
Bende ticaret e atılayım diyorum bakalım inşallah
Soran+1 yılHadi hayırlısı
- +1 yıl
İnşallah
Maddi gücünün iyi olması devamlı hediye alman gerektirmiyor içinden geldiği zaman almalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKızlar aklınca olta atıyor, yerseniz. KS deki çok zeki şipşakcılardan. şipşakcı olmasa buraya olta atmaz gerçek hayatta kız arkadaşı olurdu
01 Yorumla
Soran+1 yılSaçma bir yorum, yavvv ir sorun umu anlattım nereden nereye bagladin
+1 yılHediye istesin tamam da abartmasın yani bütçe diye bir şey var
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılMaksadı para olan birini neden hayatında tutasın ki?
00 Yorumla mecbur alacaksın yatdıysan sıkıyorsa alma ayrılamazsında basına dert acar tehdıt eder
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAlıştırma demediler mi sana? 50 bin kazanan gelip buraya soru sormaz yeme bizi
00 Yorumla
+1 yılSeni finansal köle gibi kullanmaya çalışıyor kişi içinden geldiğinde supriz yapıp karşısındakini mutlu etmek için alır hediyeyi bu her istediğini sana aldirtmak istemiş direk ayrill kanksss
00 Yorumla
+1 yılanasını satayım bi kaldırımdan çiçek kopattıramadık
01 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀
+1 yıldurumun ne kadar iyi olsa da olmaz. yani bana hediye al demek garip kullanıyor olabilir dikkat et
03 Yorumla
Soran+1 yılAyrılık kararı alındı
- +1 yıl
iyi yapmissin
Soran+1 yılKesinlikle doğru bir karar verdim şimdi yurt dışına çıkıyorum belli bir zaman gelmem
+1 yılKusura bakma ağaca seni baya yolunucak tavuk gibi yolmuş ayrılsanda kim bilir nekadar sapladı sana sevgi bunun neresinde
00 Yorumla
+1 yılBir ben kullanamıyorum şu erkek milletini sanırım fazla gururluyum.
03 Yorumla
Soran+1 yılKendin ol Yeter ben zaten ona hediye alıyordum ama sabah uyandığımda WhatsApp da linkler görüyordum
- +1 yıl
Yok artık ya hiç böylesini duymamıştım
Soran+1 yılMaalesef öyle ama bitti gitti yani
Gizli Üye(25-29)+1 yılabi yolunu ayır iki de maddi durumun iyise bana ayda 100 tl burs verebilir misin üniversite öğrencisiyim...
08 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım zaten yaa dün aylık 100 mu çok az 200 olsun tamm veririm lafı olmaz
Cevap sahibi+1 yılgerçekten mi
Soran+1 yılTabiiki yaa ayın 1 de atarım
Cevap sahibi+1 yılabi inanırım bak...
Soran+1 yılHayatım niye bu kadsr stres yaptın yaa at ibsnini ya da bana yaz
Cevap sahibi+1 yılgizlisin abi
Soran+1 yılİstanbul_luu nikim siyah tişört siyah gözlük var yanlız ben biraya yeni üye oldum mesaj atamam
Soran+1 yılNerdesin yaa
Zorla da istenmez be
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet o yüzden bitti
Soran+1 yılSorma yaaa😀
+1 yılHediye de istenmez ki..
03 Yorumla
Soran+1 yılAlırım ben aldım da ama her zaman olmaz
- +1 yıl
bunu ona soyleyebilirsin.
Soran+1 yılSöylendi dün ayrılık kararı alındı
+1 yılBi böyle sevgili bulamadım vay anam ya
010 Yorumla
Soran+1 yılBulursun yaa😀
- +1 yıl
Yok be hiç gormedim
Soran+1 yılHiç hediye almadinmi
- +1 yıl
Aldım da o kadar alan olmadi
Soran+1 yılSevgilin yokmu
- +1 yıl
Var 😂
Soran+1 yılSenin gibi yok diyorsun 😀
- +1 yıl
Kimse almaz o kadar hediye onu dedim
Soran+1 yılBiz alıyoruz işte 😀
- +1 yıl
İyi bakalım
Çıkar ilişkisi olmuş ayrıl gitsin
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım
+1 yılkullanıyo seni
07 Yorumla
Soran+1 yılArtık kullanamiyor ayrılık mesajı yazdım
- +1 yıl
umarım paran için sevmiycek birini bulursun
Soran+1 yılYokyaa artık işime gücüne bakicam dost edicem sevgili değil
- +1 yıl
en iyisi
Soran+1 yılKesinlikle cevap geldi bırakma diyor
- +1 yıl
yani öyle diyceği belliydi hatasını söyliycek misin
Soran+1 yılSöyledim zaten geriye dönüş yok dedim
+1 yılAlma sende slak mısın
01 Yorumla
Soran+1 yılGaliba
Bana bi cay ismarlarsa icim rahat etmiyo be
04 Yorumla
Soran+1 yılYemek ısmarladım. yaa çay nedir
Soran+1 yılHeee pardon ya yanlış anladım 😔😔😃😃
Soran+1 yılKusura bakma anladım anladım
Sevgili değil o dolandırıcı uyann
00 Yorumla
+1 yılKarşılıklı çıkar ilişkisi işte..
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 452 cevap paylaştı.
+1 yılHollanda ineği alsın bir tane kendine..
00 Yorumla Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sevgilin seni yoluyor.
00 YorumlaSeni yoluyor sende tavuk oluyon bu durumda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnu birak beni al 😂
019 Yorumla
Soran+1 yılOlur hazır ol bakım 😀
Cevap sahibi+1 yılHazirim 😄
Soran+1 yılTamam anlaştık yarin bir yemek yiyelim 😃
Cevap sahibi+1 yılOlaaar😅
Soran+1 yılTakip et bakim 😀😀
Cevap sahibi+1 yılEttim fkdkcfkck
Soran+1 yıl😃😃 şaka bir yana ne iş yapıyorsun ben burada henüz yeniyim bir soru sordum 100 cevap gelmiş 😀😀
Cevap sahibi+1 yılOzelden yaz fkfkfk
Soran+1 yılNiki alayım ama benin xper yetnez mesaj yazmaya 😃 takıp ederimm
Cevap sahibi+1 yılNeyse boş ver 😅
Soran+1 yıl😀😀 iş ciddiye biniyor kaçayım diyorsun 😃😃
Cevap sahibi+1 yılGizliden cik yaziyim
Soran+1 yılNasıl çıkıyorum gizliden
Cevap sahibi+1 yılAhaha neyse boş ver
Soran+1 yılYaa valla bilmiyorum Yeniyim burada 😀 bak bir soru sorucam gizli den nasıl çıkarım diye o benim 😃
Cevap sahibi+1 yılTamam hadi 😅
Soran+1 yılSordum soruyu siyah tişört gözlük var sandalyede otururken sağa bakıyorum😀
Cevap sahibi+1 yılYaptin mi
Soran+1 yılYok soru sordum olmuyor dediler, sen sorumu görmedin mi
Gizli Üye(36-45)+1 yılyolacak kaz arıyomuş iyi yapmışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMeyve veren ağaç taşlanır kardeş.
00 Yorumla
+1 yılalma sende
02 Yorumla
Soran+1 yılArtık alınmıyor ayrıldım
- +1 yıl
iyi yapmışsınız
Seni değilde paranı seviyor gibi..
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım bugün zaten o defteri kapattık Evet parayı çok sever
+1 yılAlmamalisin 😊❤️
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım zaten almam artık❤️😀
+1 yılAl gülüm ve gülüm
056 Yorumla
Soran+1 yılO konuları aştık artık ama çok sıkıyor artık bu istekleri
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun
Soran+1 yılEndüstri mühendisliği bitirdim
- +1 yıl
Sevgili işiyle uğraşacağına evlenseydi ya o zaman karına çoluk çocuğa harcardin
Soran+1 yılGeçti artık yaaa o işler
- +1 yıl
Niye geçti ki
Soran+1 yılHayatım okumakla ile geçti ciddi ilişkilerim vardı yurt dışı na dil eğitimine gittiğimde aldatıldım ve bu bir ikk kere oldu farklı kişilerde o yüzden güven sorunu çok fazla oluyor, bütüne yaymak mantıksız olsada o psikolojik den çıkamadım yaşım da 40 geldi artik
- +1 yıl
Dini inancin nedir bilmiyorum ama haram iliskiler haram olur. Bak yaş kırk olmuş yarın birgün yalnız kaldığında kimsen olmadığında hastalandığında kim olacak yanında? El açıp dua edebilirsin belki de Allah seni kötü insanlara karşı korudu belki de bu kulum bana yanassin bana dua etsin diyedir. Herkes bazı şeyler yaşıyor kimisi maddi kimisi manevi bütün olarak baktığımızda ise aslında bu dünyada ne kadar aciz olduğumuzu anlamamız gerekiyor. Haddime değil tavsiye vermek ama bence dua edin Rabbimize öncelikle gönülden rabbimizden istemek lazım. Gezegen gibi bı ordan bı burdan nereye kadar. Hiç mi aile kurma isteğin yok hiç mi baba olma isteğin yok. Sırf cinsellik için o kadına bu kadına eee cinsel yolla bulaşan hastalıklar var prezervatif bile bazı hastalıklar karşısında etkisiz kalabilir. Diyeceksin ben her kadınla yapmıyorum ama benimde diyeceğim şu kadınlar on kişi ile yatar size bir söyler. Kadınlar kolay kolay kendisini ele vermez. Bu yüzden hayırlısını bulup öyle devam etmek lazım ama ilk önce Allah'a dua etmek lazım önce güzel bir dua içten bir dua tövbe öncelikli emin olun onun kapısından asla geri dönmeyeceksiniz o biz kullarına karşı çok şefkatli ve merhametlidir. Neyse benim haddime değil iyi geceler
Soran+1 yılMuhszafazajar bir ailem var ama ben ise öyle değilim lise dönemine kadar namaz kılarken şimdi farklı hayatlarım var
- +1 yıl
Bence tövbe edip Allah'a yönelin herkes hata yapar yine de siz bilirsiniz
Soran+1 yılHer gün ediyorum ama sandığınız gibi bir cinsellik söz konusu değil yani uzun zamandır yapmıyorum
- +1 yıl
Bilemem ben sadece iyi niyetle tavsiyede bulundum sonuçta yaş olarak benden büyüksünuz neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilincindesinz
Soran+1 yılSizin yaşınız kaç
- +1 yıl
30
Soran+1 yılCokda yokmuş 7 yaş 😀
- +1 yıl
Olabilir
Soran+1 yılSiz evlisiniz sanırım
- +1 yıl
Değilim
Soran+1 yılUmarım karşınıza sizi anlayan biri çıkar 30 yaş biraz geç değilmi Peki
- +1 yıl
Ne yapabilirim ki karşıma gönlüme göre kimse cikmadi
Soran+1 yılKesinlikle haklısınız Benim hayatım okumakla geçti yurt dışı çok kaldım birde toksik ilişkiler oldu
- +1 yıl
Anladim
- +1 yıl
Neyse iyi geceler
Soran+1 yılSizede hayırlı sahurlar hayatta başarılar
- +1 yıl
Spas
Soran+1 yılSpas?
- +1 yıl
Teşekkür ederim demek
Soran+1 yıl😃 cahil kalmışım pardon
- +1 yıl
Nerelisin
Soran+1 yılİstanbul da doğup büyüdüm aslen Karadeniz yasen
- +1 yıl
Aslen doğu
Karadenizin neresi
Soran+1 yılGümüşhane biraz iç kesim, fark etmez doğu batı kıblemiz aynı olsun
- +1 yıl
Hmm
Soran+1 yılBeni merak ediyormusun resmimi yanı
- +1 yıl
Olabilir.
Soran+1 yılBir soru sormuşsun ona yorum yaptım can sıkıntısı ile ilgili
- +1 yıl
Bir sürü yorum var
Soran+1 yılÜzerinde siyah tişört gözlük olan kişi benim
- +1 yıl
Gördüm
Soran+1 yılO benim işte😀
- +1 yıl
Ne güzel
Soran+1 yılBazen diyorum acaba olmak istediğim yerde miyim, yani kitaplar okuyorum düşünüyorum güzel bir işim var iyi kazanıyorum ama bir şeyde bir eksiklik var , bana verebileceğin bir tavsiye var mı hayata dair?
- +1 yıl
Ne yazık ki yok
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏 nerede yaşıyorsunuz
- +1 yıl
Van
Soran+1 yılÇok merak ettiğim şehirlerden birisi
- +1 yıl
Birgün gezersin
Soran+1 yılUmarım şu işlerimi ayarlımde yazın kısmet
- +1 yıl
Şimdiden iyi gezmeler
Soran+1 yılSahura kadar burdamisin bej yeni üye oldum buraya ama çok iyi insanlar yok gibi
- +1 yıl
Ne yazık ki ben burada sık takilmam
Soran+1 yılBende öyle zaten bütün gün işteyim bir soru bakiyordum karşıma bu site çıktı üye oldum
- +1 yıl
Size iyi vakit gecirmeler ben kaçar
Soran+1 yılBende gideyim biraz TV izlim uyursam uyanamam sahura
- +1 yıl
Iyi seyirler ve hayırlı Ramazanlar
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Para avcısı demekki
05 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle al al nereye kadar
Soran+1 yılYazdım bitti
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılAyrılmalısın
05 Yorumla
Soran+1 yılBiraz önce yazdım ayrılmak istiyorum dedim
- +1 yıl
İyi yapmışsın
Soran+1 yılBırakma diyor
- +1 yıl
Bırak mı dicekti yani normal değil mi
Soran+1 yılKesin artık dönüş olmaz
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl
00 Yorumla Sen al al devam et
00 Yorumla
+1 yılYol yakınken vazgeç sevgili lavel atlamadan ☺️
00 Yorumla
+1 yılbitti diyene kadar
00 Yorumla
+1 yılYol ver sende
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılalma sende ayril
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar maaşın var kıza da alıver hediye
08 Yorumla
Soran+1 yılAl al nereye kadar yaaa senin sevgilin hiç iPhone 14 aldımi
Cevap sahibi+1 yılParan varki istiyor işte
Soran+1 yılYok ayrikicam yeter
Cevap sahibi+1 yılKızı üzme durduk yere ya yazık
Soran+1 yılYani olmuyor yaa eskisi gibi çok soğuk
Cevap sahibi+1 yılSen belki ilgi göstermiyorsundur
Soran+1 yılYooo yurt dışı olmadığım müddet ve hep yanındayım
- +1 yıl
kız da ona verır hedıye :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka sende onu bol bol mik
04 Yorumla
Soran+1 yılOnda sıkıntı yok da ulan astsrindan pahalı oluyor
Cevap sahibi+1 yılAylık ne kadar harcıyorsun ona
Soran+1 yıl10 bin
Cevap sahibi+1 yılKanka açık konuşmak gerekirse kız senin paranı yeme peşinde sende onu mik me zaten o yüzden normal yani
+1 yılKullanılıyorsun
00 Yorumla
+1 yılayrılmak..
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer