merhaba arkadaslae ben sevgilime dogum gununde cok begenerek bir sey aldim, ustelik baya da birkax hafta yememden falan kisarak almistim. pek begenememis iade edicem ben dedi tamam dedim kendi istedigin bir seyi al o zaman dedim ama cok kirildim bu duruma. neyse iade etti ben karttan odeme yaptigim icin iadenin parasi hesabima gecti. surekli bana iade ettim bana ne zaman hediye alacaksin diye soruyor alttan alttan. bugun de bir anda sozde sen bana hediye alcaktin bi de yazdi.
ben hediye vermeyi cok severim ama bu davranislarindan dolayi icimden hicbir sey gelmiyor artik siz olsaniz napardiniz
ben hediye vermeyi cok severim ama bu davranislarindan dolayi icimden hicbir sey gelmiyor artik siz olsaniz napardiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer