Alışveriş & Hediyeler Evimin yakınında market olmasına rağmen sipariş versem Migros kuryesine ayıp olur mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Sizce vermeli miyim ben çıkamıyorum gözüm kesmiyor Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl Leme Evimin yakınında market olmasına rağmen sipariş versem Migros kuryesine ayıp olur mu? Cevapla Sipariş Soruları Market Soruları Migros Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Seyyah_Derviş Takip Et Yoda Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Geçen sene 8 TL fark alıyorlardı, bu sene 15 olmuştur. 15 lira keyfinden önemli mi, hem ne gerek var sosyalleşip insan görmeye. Otur evinde 1 0 Yorumla
YalnızGezen Takip Et Bilge Yaş: 42 +1 yıl ayıp mı olur? bilakis memnun olurlar hele birde paket başına çalışıyorsa hergün sipariş verilse keşke der haklı olarak. 1 0 Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl benim evimin altında market vardı doğum yaptgm sıralar inip alamiodm ameliyatlı oldgm icn haliyle evime kadr cikartiodu sanal market bsi olmaz. Sonuçta bedavaya getirmiyor 0 0 Yorumla
birminikprincess Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl Ne ayıbı ya işine gelir para kazaniyo nede olsa ayrıca belki evde cok acil bi işin var yapman gereken kime ne? 0 0 Yorumla
pepperda Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kuryeye neden ayıp olsun, işi o. Sen sipariş vermezsen kuryeye de gerek kalmaz. 0 0 Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 813 cevap paylaştı. Bisey olmaz ver gitsin ya da ben gidip alip getiriyim 0 0 Yorumla
u kakilakuku Takip Et Master Yaş: 102 , eic 44% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 584 cevap paylaştı. Ayıp olmaz bende yapıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Geçen sene 8 TL fark alıyorlardı, bu sene 15 olmuştur. 15 lira keyfinden önemli mi, hem ne gerek var sosyalleşip insan görmeye. Otur evinde
ayıp mı olur? bilakis memnun olurlar hele birde paket başına çalışıyorsa hergün sipariş verilse keşke der haklı olarak.
benim evimin altında market vardı doğum yaptgm sıralar inip alamiodm ameliyatlı oldgm icn haliyle evime kadr cikartiodu sanal market bsi olmaz. Sonuçta bedavaya getirmiyor
Ne ayıbı ya işine gelir para kazaniyo nede olsa ayrıca belki evde cok acil bi işin var yapman gereken kime ne?
Kuryeye neden ayıp olsun, işi o. Sen sipariş vermezsen kuryeye de gerek kalmaz.
Bisey olmaz ver gitsin ya da ben gidip alip getiriyim
Bu ne minnoşluk 😀Olmaz
migros kuryesi sinirlenir :d
Parasiyla degilmi ver
Ayıp olmaz bende yapıyorum
işi o.
Niyee
nolcak?