Beklersin beklersin baktın olmuyor tam alıyorsun bi kaç gün sonra indirimde oluyor tepkin ne olur?


Ben umursamam hiç zaten indirimleri sürekli takip etmem. yani bir şeyi almak istersem o an alırdım zaten alıyorsam da mutlaka ihtiyacım vardır. yani sırf indirime girsin diye beklemem ya da çoktan aldıysam da artık umursamam
Başıma geldi iade edip indirimli almıştım 😂
Zekice 😁
Yooo üzmez
Rica ederim sütlaç hanım :)
😁😁
Cevap
7Cevap
Hep indirimci bir insanım indirimde alırım ama daha da insin alayım dediğim şeyin 2 kat fiyata fırlamasina kahrolmuşluğum var 😂😂
Kursun yedim sol yanımdan şarkısı çalmalı bu yoruma
Kesinlikle 😅😂
Üzülürüm biraz ama alışkınım böyle kazıklanmalara dert etmem
Aliiiiihiiiissss
🙄😒😒
Kalimero
Olan olmuş derim bunun sonu yokki niye canımı sikayim
Ne zaman nickini görsem şarkının devamını söylüyorum istemsiz
Amacima ulaştım demek 😅
Amacın bana şarkı mı söyletmek 😁
Yok bireysel değil kitlesel😬
Kafayı yiyecem kafamdan çıkmıyor
Evet ya şarkı senin yüzünden dilime takıldı günlerdir 😂
Üzülürum elbet hatta nekadar zararım olduğunu hesaplar onunla başka birsey alabileceğimin hesabını yapar bir daha Üzülürum
Evet sinirim bozulur burada alışverişin bir oyunu sjsjjss yapacak bir şey yok aldık derim geçerim sinirim sabit kalmaz
100 TL'ye aldığın bir şey 1 TL'ye düşse ne olur? Almışsın sonuçta üzülüp kendini yıpratmaya gerek yok.
Üç beş kuruşun hesabını yapmam :) İndirime giren ürünleri almıyorum çoğu zaman tükenmiş oluyor zaten😂
Aldıktan sonra fiyatını neden takip edip de hayıflanayım enteresan
Kaybettiklerini sayarsan geceleri uyuyamazsın ben kazandıklarıma bakarım
Öncelikli o ürünü takip ederim baktım indirim söz konusu değil alırım lakin düşme yüzdeligi az olur önceki takibime göre
Pek de umrumda olmaz doğrusu.
Eh yani üzer biraz ama pek de takmam 😂
İndirime girmeden bir şey almaz çok nadir
Üzülmem çünkü alıştım bu duruma 😂
Asrın hatası bu, nayır, nolamaz derim.
iade et indirimden al, giymediysen. giydiysen de yapacakk bir şey yok
Depresyona girerim
Ohoo sana da bahane lazım depresyon için 😁
Amaaan der gecerm😅
Helal olsun 😁
Lanet olsun dostum..
Senin sorunun ne
Senin yorumun devamını getirdim be
Puahahaha ben mandalina severim ayrıca kızacak olursam bi köşeye mandalinayı çekerim seni gidiiii seniiii hııııı derim
😉😁
Başta üzülürüm sonra amaan derim
üzülmem, olan olmuş derim.
Hayır hiç üzmez
Bu beni üzer
Umursamam.
Nasip
nasip ya derim
Bi tık üzülebilirim
sıkıntı olmaz
Umrumda olmuyor
Aman olan olmuş
aman olan olmuş derim
Olmuş olan derim
Ama bu beni üzer...
Uzer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?