AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Yazın denizde yanmama kombini
Bence bununla daha da çok yanarsın gibime geliyor 😂
Kumaş yetmemiş galiba
Neler çıkaracaklar. Beyaz bir body olur
😂😂 aynen şimdi birde buna para isterler
Bunu ben evde kendim de yapabilirdim aslinda
Yaparsın
komik bir şey yok. köylüler mağazaya girmiş işte
Köylülerin mağazaya girme gibi bir hakları yokmu size göre
hakları yok demedim. köylü şaşkınlığo bu sadece
şaşkınlığı
Dalga geçme
😄😄 ben dalga geçmiyorum ki modacılar geçiyor baksana. Birde buna para isterler şimdi 😂😂
Senin başına vurmuş
Ne vurmuş 😂
özele gelir misin söyleyeyim
Özele mi senin başına vurmuş galiba
Alakası yok
Benim başıma vurdugunu nerden çıkardım peki bunu neye dayanarak söylüyorsun beyefendi
yorumlarından
Beni ozaman tanı öyle yorum yap istersen başıma vurmuş olsa özelim kapalı olmaz dimi biraz mantıklı düşün burayı makara yapmak için kullanıyorum mizahi bir zekaya sahibim bunuda burada en iyi şekilde kullanmaya çalışıyorum eğlenmek için burdayiz çünkü. burada herkes bu özelliğimi çok iyil bilir bu şekilde burada tanındım ve sevildim senden ricam beni tanımadan benim hakkımda yorum yapma.
Görüşüne saygı duyuyorum yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Geç bunları
Bence sen bunları gecmelisin insanları yorumlarına bakarak taniyamzasiniz birde yorumlardan sorulardan rahatsizluk duyuyorsanız takip etmeyin ben şahsen etmezdim
Seni bayadır tanıyorum
Beni bir tanıyan birde tanımayan pişman zaten 😂
Senin beni gerçekten tanınan için bir fırın ekmek yemen lazım genç adam senin bildiğin yanildığına değmez
istekli şey seni
Bittimi
siyah beyaz krem renkler
Böyle bir kazak giyilmez ya
Tek başına giy sütyensiz
Ozamanda fazla havadar olmaz mı 😂
Yoo daha güzel görünür bence dene öyle foto bakalım 🤭🤣
😂😂 beni açmaz bu kazak
Dene bi görelim hele 🙈 baktın açtı
Hiç bi kombin olmaz
Nasıl olmaz 🤣🤣
Kış için birebir
😂😂 yaz için olmaz zaten
Yaz için orta kısım (boyunluk) alınırsa kullanılabilir tabi.
Ozaman da sadece kolluk niyetine takarsiniz 😂 askılı bir badi giyip kzagin kollarını gectdikmi tm dir😂
Sen modadan anlıyorsun genç adam seni gözüm tuttu 😂
Ben niye tskiyormusum bunu ya kollqr yazin sicakta dayanılmaz. hem buna göre kombinimde yok benimm
Pişik yapar kanka
@teflon-_-tava 🤣 kankadan sana destek geldiiii 🤣
@bLaestus arkadaşına bu denli sahip çıkman ve düşünmen gözlerimi yaşarttı doğrusu deliğganlı 😂😂
Fungoit pisigi yok ediyor diye şey ettim, Fungoit varken korkmaya gerek yok anlaminda 😂
@bLaestus benim kadim dostumdur. her türlü bir birimizi kollariz. mesele pisiklik bile olsa 🥰🥰
❤️🥰
Hani kazak sjsjsj
😂😂 biz bunu evdede yapardık zaten boşuna para vermiyelim
Bence de daha karlı sjshshs
Dimi ama 🤣 fakiriz ama enayi değiliz 😂 evdeki eskimiş bir kazağın yarısından çoğunu kessem bu modeli tuttururum sanırım 😂
Kendimi şu an rahmetli nur Yerlitaş gibi hissettim 😂
🤣🤣🤣mantıklı değerlendirmek lazım sjsjs da ben bunu giyemem şahsen sjsj
🤣🤣 valla ben bedava verseler de giymezdim çünkü kişiliğime ters bir tarz bu
Ben en iyisi herzamanki gibi normal bir kazak giyeyim fazlası gereksiz şova girer 😂
Aynen aynen bana hepten ters sjsjsj neymiş o öyle sjsjs
bunu gerçekten satıyorlar mı
Evet gerçekten var birde buna para isterler şimdi 😂
utanma yok kimsede isterler valla
Ben bunu evde kendim de yapardım 😂 eskiyeyen bir kazağını yarısından çoğunu kessem bu modeli tuttururum sanırım 😂
daha güzel de olacağına eminim 🤣🙃🙃😜
😂😂 kendimi rahmetli ünlü modacı Nur Yerlitaş gibi hissettim şu an 😂
yok yok o kadar berbat olamazsın 😜🙃🤣🤣
Ozaman Neslihan Yargıcı gibi hissedeyim oda siyahların kadınıdır ünlü bir modacı
o olabilir 😅😅
Sana bir anımı anlatayım : ben orta okul birinci sınıftan beri abiye elbise modelleri ciziyordum kitaplarının defterlerimin sayfasına ama ne yaptığımı bimeden ciziyordum sürekli sonra bunu dosyalara dökmeye başladım gece gündüz elbise modeli ciziyordum yapamayınca oturur ağlardım o derece hirsliydim sonra bir arkadaşımın dayısının kizi vardı stilist beni ona anlatmış sonra bizi tanıştırdı kız bana çizimlerin çok güzel ben senin gibiyken çizgi bile cekemiyirdum dedi ve sonra bana boş mankenler verdi değişikl şekillerde duran kağıt uzerinde boş mankenler sonra bunları üzerinde cüz modellerini dedi ben o hoş msnkenlere kıyafet cizmeye başladım bir müddet sonra onlara da bakınca çok hoşuma gitti ve beni İstanbul Bakırköy'de ünlü modacı Neslihan Yargıcının modelistlik kursu vardı beni oraya yönlendirdi neyse çizim dosyamı akdim oraya gittim çizimlerimi gösterdim ve çok beğenildi kurs için gerekli evraklarımi hazırladım kursa kayit oldum
Akşamında babama söyledim bugün böyle böyle oldu diye evde kıyametler koptu babam ağzına geleni sayıyor yok oralara niye gittin stilist olup napican kendi kafana göre iş yapıyorsun gidemezsin edemezsin vss kıyametleri kopardı ertesi günü beni kurstan sildirdiler birde bir tanıdığımız vardı o işte para yok filan iş bulamazsın diye babamın kanına girdi beni gitti bilgisayarlı muhabese kursuna kaydettirdiler üniversiteyi de iki yıl normal iki yılda dışardan okudum bitirdim allah bana böyle bir yetenek vermişti ama ben bu yeteneğimi kullanamadım hayellerimin peşinden gidenedim tek hayalim stilist olmaktı hatta ismini bile ozamazlar koymuştum hadosya kağıtlarımin üzerinde gözde moda evi adım soyadım ve imzam yazıyordu her çizimimin üstünde stilist olmayı çok istiyordum ama babamın zoruyla muhasebeci olduk şimdi hala arada bir çiziyorum ama bunu hobby olarak yapıyorum
Bunun üzüntüsünü de aslında çok yaşadım hiç hayatımda kendi kararlarımı kendim verenemişim. Hayatıma hep başkaları yön vermiş evlendiğim adami yapacağım işi hep başkaları seçmiş ben onlarin kararlarına uymuşum
maalesef böyle senin gibi yetenekleri hime sayılan görmezden gelinen hayatlarını çok çok mükemmel yaşayabilecekken aile ya da çevre baskısı yüzünden hayallerini umutlarını kaybeden yitiren mutsuzluğa mahkum edilen ne gençlerimiz var
Şimdi ise tam tersi kendi kararlarımı uyguluyorum kendim istersem yapıyorum daha dik kafalı bir insan oldum zamanla ama geç oldu her şey için çok geç bunu yapmamın da bir anlamı kalmadı aslında keşke zamanında bunu yapsaydım hayellerimin peşinden koşabikseydim oyuzden hayatım hep pişmanlıklar ve keşkelerle dolu 😌😌😌
Kazak nerede? 😂
harıkaymıs ya
Beni kucaklayınca olabilirmi acaaba
Kolsuz buluzla yapılır ☺️
Hangi kazakla :)
Atlet kazakla
Çok kötü
Çibil kombin
Paspal
Hangi kazakla