Eylül ayında düğünüm var. Gelinliğimi Dolap uygulamasından almayı düşünüyorum, sizce nasıl olur?

Ben saten kinaligimi çok uygun fiyata yine dolaptan aldımasla pişman değilim. Çarşı aşırı derecede pahalı fiyatlarla dolu. Arkadaşlar benim hayalimde prenses model kayık yaka bir gelinlik var ama az çok bilirsiniz yaşadığınız şehirde bu tarz gelinlikler kac liradan başlıyor. Ben ankaradayim. Ben şahsen 15 binden aşağı bulamadım oda kiralik 3 saatliğine yazık diye düşünüyorum çok güzel gelinlikler buldum dolapta hemde satılık uygun fiyatlara ama cevremde ki insanlar kendini ikinci ele mi layık görüyorsun diyorlar sanki carsidaki kiraliklar ikinci el değil mi? Bana mantıksız geliyor o kadar paralar vermek hem satın alıp dış cekimimi herseyimj de rahat yaparım diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?

Eylül ayında düğünüm var. Gelinliğimi Dolap uygulamasından almayı düşünüyorum, sizce nasıl olur?
Cevapla