En son bu elbiseyi sipariş etmiştim ve gelen elbise aynı kesim ama kısa kolluydu. İade etmedim çünkü çok tatlı çok güzelll

En son bu elbiseyi sipariş etmiştim ve gelen elbise aynı kesim ama kısa kolluydu. İade etmedim çünkü çok tatlı çok güzelll

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben iade ettim
Evet benim de oldu etek beli boldu ama değiştirmedim çünkü diger bedeni de bana olmayacaktı shshshshsh vazgeçemedim 🤭
Ovvvv cidden çok şık ve güzel bir elbiseymiş. İyi günlerde giy
Oldu dar geldi zayiflamayi bekledim beceremedum
Olmadı iade ettim kapıya kurye geldi abi olmaz dedi olur dedim
Üzerinde görmek isterdim. Özellikle göğüslerin çok güzel görünür bununla 😊
Yanlış sipariş gelmedi hiç
Usendigim icin iadeye vermedigim cok oldu
Beğenmezsem iade ederim
Iade ederim
Hayir ederim
rengide guzell
evet çoğu kez
Olmadı
Aşırı tatlı behhh
Bana bu yazsna canım