Alışveriş & Hediyeler Sevgilinin doğum gününde eve hediye göndermek saçma mı olur? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor doğum gününde evine böyle ya da başka bir hediye göndersm saçma mı olur ki? almayıp sadece mesajla mı kutlayım Sevgilinin doğum gününde eve hediye göndermek saçma mı olur? Cevapla Doğum Soruları Hediye Soruları Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Thejuggers Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Ayıcık çikolata erkek için saçma ayrıca hediyeyi elden verip mutluluğunu görmek daha hoş olur 0 0 Yorumla
вечнаялюбовь Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Yeni ellerinle verip tepkisini görmek kadar güzel bir şey yok dostum 0 0 Yorumla
yamur352 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bu tarz ayıcıklı çikolatalı hediyeler erkekler için uygun değil diye düşünüyorum 🤔 değecek biriyse 00.00da video at ona karşı hislerini anlattığın bi video 0 0 Yorumla
Gothroc Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Değecek biriyse al. yoksa kutla gitsin. 1 2 Yorumla Soran +1 yıl değer diye düşünüyorumda sana böyle bişey gelse sevgilinden beğenirmiydin¿ Yorumla Gothroc +1 yıl Evet hoşuma giderdi. Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Saçma tabi. Gitsin şubeden alsın emek versin 😂 0 4 Yorumla Soran +1 yıl dalgaa geçmeeya 😂 ayıcık çikolata falan erkeğe saçma mı başka hediye bulamadmm Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Ayıcık mı 😂 bos ver adamın eve guzel kebap söyle daha iyi. Erkeğe ayıcık ne kız 😂 Yorumla Soran +1 yıl ne olabiliir başka Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Kol saati Parfüm Ayakkabı Falan Yorumla
oztrkilggm Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Öküz değilse al 0 1 Yorumla Soran +1 yıl ama işte ayıcık çikolata falan erkek için saçma olmazmıki, beğenmezse Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ayıcık çikolata erkek için saçma ayrıca hediyeyi elden verip mutluluğunu görmek daha hoş olur
Yeni ellerinle verip tepkisini görmek kadar güzel bir şey yok dostum
Bu tarz ayıcıklı çikolatalı hediyeler erkekler için uygun değil diye düşünüyorum 🤔 değecek biriyse 00.00da video at ona karşı hislerini anlattığın bi video
Değecek biriyse al. yoksa kutla gitsin.
değer diye düşünüyorumda sana böyle bişey gelse sevgilinden beğenirmiydin¿
Evet hoşuma giderdi.
Saçma tabi. Gitsin şubeden alsın emek versin 😂
dalgaa geçmeeya 😂 ayıcık çikolata falan erkeğe saçma mı başka hediye bulamadmm
Ayıcık mı 😂 bos ver adamın eve guzel kebap söyle daha iyi.
Erkeğe ayıcık ne kız 😂
ne olabiliir başka
Kol saati
Parfüm
Ayakkabı
Falan
Öküz değilse al
ama işte ayıcık çikolata falan erkek için saçma olmazmıki, beğenmezse
içinden geleni yapman lazım.
Saçma değil
Yooo