Arkadaşım, ben işteyken eşimle alışverişe gidip eşime bir sürü kıyafet almış. Bu durumu nasıl karşılamalıyım?

Arkadaşım ben işte iken eşim ile alışverişe gitmiş eşime bi sürü kıyafet almış.
Bu durumu nasıl karşılamalıyım?
Kuru bi teşekkür doğru olur mu?
ya da ne yapmamı önerirsiniz
Arkadaşım, ben işteyken eşimle alışverişe gidip eşime bir sürü kıyafet almış. Bu durumu nasıl karşılamalıyım?
Cevapla