
Uykuma düşkün olduğum için teyzem nevresim takımı göndermiş sanırım şuana kadar aldığım en güzel hediye diyebilirim.

Uykuma düşkün olduğum için teyzem nevresim takımı göndermiş sanırım şuana kadar aldığım en güzel hediye diyebilirim.
Şimdiye kadar aldığım hediyelerden en çok.. bi arkadaşım “sevgili kitabı” diye geçiyor karikatürlü ani kitabı gibi düşünebilirsiniz onu bastırmıştı.. aldığım en orjinal hediyelerden en emek verilen hediyelerden biriydi.. gerçi şimdi görüşmediğimizi düşününce bi üzüldüm… ama öyle olması gerekiyordu… 🥲 hediyeleşmeyi hatırlanmayı severim…
Doğum günün kutlu olsun.
Boş sayfaları olan kitaplara anılarımızı yazmasıydı arkadaşlarımın. Bir de sanırım bisiklet. Şimdi maddi durumdan daha yüksek şey alsalar da çok sevinmiyorum. Küçükken seviniyordum.
Cevap
3Cevap
Doğum gününüz kutlu olsun
Bana çok klasik hediyeler geldi ama ya güzel notlar olan kutu ya da cüzdandı en mutlu olduğum sanırsam
Güzelmiş takım. Valla içten verilen her hediye anlamlıdır. Sevildiğini, hatirlandiğini bilmek güzel sonuçta. Bayadır hediye almadım.
bu zamana kadar hiç öyle bir hediye almadım ayrıca nevresim takımına da sevinemezdim
Doğum günümü kutlayan biri değilim ve daha önce de hediye almadım açıkçası bu nedenle :)
Bana hayatimda hic kimse hediyr almadi
Annemin aldığı maviş bir elbise
Hatırlanması
Annemle babamın aldığı pasta :)
Peluş köpekbalığı
Hiç hediye almadım.
Güle güle kullan😀
Teşekkürler
Yeni evli hediyesi gibi olmuş az😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?