Hayatımda 3-4 kişi oldu hiçbiri hediye almadı. Erkeklere nasıl çiçek veya hediye aldırabiliyorsunuz?

Bu sorunun cevabını merak ediyorum. Ben şu ana kadar 3 4 kişi oldu hayatımda ne hediye ne çiçek ve çevredekiler bedavaya sevgili olmuş vs gibi yorumlar yapıyorlar. Cidden aldıranlar alınanlar ne yapıyor bu kadar?
Hayatımda 3-4 kişi oldu hiçbiri hediye almadı. Erkeklere nasıl çiçek veya hediye aldırabiliyorsunuz?
Cevapla