5 senedir sevgiliyiz, Sevgililer Gününde ona hediye alamayacağım. Çok utanıyorum, ne demeliyim?

5 senedir sevgiliyiz sevgililer günü geliyor ve sevgilimin doğum günü de 8 Şubat falan. Ben çalışmıyorum ve param gerçekten yok. Aynı şehirlerde değiliz. 2 3 ay sonra görüşeceğiz yani. Hediye alamayacağım çok utanıyorum. Böyle şeyleri takmaz o yani hiç alınmaz anlayışlı biri ama utanıyorum ne diyebilirim ona
5 senedir sevgiliyiz, Sevgililer Gününde ona hediye alamayacağım. Çok utanıyorum, ne demeliyim?
Cevapla