Sevgilime aldığım kitabı ve fotoğraflarımızı torpidoda buldum. Normal mi ben mi abartıyorum?

Ona aldığım kitabı, fotoğraflarımızı torpidoda buldum. Belki de aylardır orada. Bu normal bir şey mi yoksa ben mi abartıyorum?

Sevgilime aldığım kitabı ve fotoğraflarımızı torpidoda buldum. Normal mi ben mi abartıyorum?
Cevapla