Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkek arkadaşın için değilse aman dikkat. İkincisi erkek saati. Erkek arkadasın içinse ikisini de alma. Güzel degiller. Saat hastasiyım ben. Az çok anlıyorum
O model kesinlikle kadın saati değil. İstediği kadar anlatsınlar. Eğer boyut küçültülmemişse satılamayan erkek saatine yan kombin yapıp kadınlara kakalamaya calisiyorlar
😂😂 erkek saati değil onlar bee bayan saati görmüyormusun bilekliği de var yanında
Hatta orada unisex olduğunu söylediler bayan da erkekte kullanabilir diye
Ben yazdımya üst mesajda. bilekliği kombin edip bir zamanların biraz cahil erkek kesiminin kullandığı elde kalmış saatleri kadınlara kakalıyorlar diye
😂😂 fiyatı çok uygun zaten demekki oyuzden ee ne diyorsun çabuk söyle hangisini alıyım ben aksesuar amaçlı takicam
Yahu ikisi de olmaz sana. Fiyat uygun diye harun abi saati de takma be😀😀😀
Üstteki iyi ve kadınlara uyar ama metal aksamı aşırı kalitesiz. Yüz metreden ben kalitesizim diyor. Yarın birgün bir ter gördü mü deforme olur. Fiyat aralığı söyle sana hesaplı isviçre modellerinden bakayım
Ya gülüm iyi diyorsun da diğerleride çok pahalı ama bu ucuz en azından ve sürekli tskmiycam ki aksesuar amaçlı takicam ben
Kalitesiz olduğunu bende biliyirum sadece hoşuma gitti okadar
Üsttekini al o halde. Hacıların hacdan el öpmeye gelenlere vermek üzere getirdiği saatler kadar kalitesiz metali var. Al üsttekini tak gitsin. Yazın takma kısın sorun olmaz. Kışın taksan o metal bozulur.
Pardon yazın taksan metal bozulur olacaktı
tamam peki teşekkür ederim 🙏
Rica ederim. Hayırlı uğurlu olsun.
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim efendim.
Cevap
20Cevap
Birincisi daha güzel abla
Sana her şey yakışır güzellik ama 1ci olana bayıldım
Çok teşekkür ederim papatyam fikrin için 🙏🙏
Rica ederim mavişimmmmm🤗🤗🤗💓
🌺🤗🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Alttaki daha havalı ama erkek saati gibi duruyor
Unisex gülüm alttaki saat yani erkek te bayanda kullanabiliyor
Tm pikiii 🤗
Yanlislikla A secenegine bastim 😀 ikisini de begenemedim ama tabii zevkler ve renkler meselesi , hangisini alacaksanız güle güle kullanın
Saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Kurban olduğumun hatunu soru sormuş. 😋
Alttaki saatle üstteki bileklik olmuyor muymuş ya, yılanlı sana gider mi sever misin? 😂
1 saati
2 bilekliği
Aynen öyle ama değiştirirlermi acaba birazdan alicam çünkü
Yaparlar tabi
Net altta ki pozitif kadın
İyide gülüm onada erkek saatine benziyor demişler oysaki o unisex bir saat hem erkek hem bayan kullanabiliyor. Birde fiyatı çok aşırı uygun kaliteli bir şey değil zaten ben aksesuar amaçlı takicam benim şimdi kafam karıştı insanlar böyle diyince
Erkek saati ile alakası yok onun. Baya baya kadın saati kız o. Sen beğendiysen diğer insanlar kim köpek 🤔 erkek saati öyle olmaz atayım gorsel istersen gör
Gülüm değil zaten niye öyle benzettiler anlamadım ki 😂
Görseli at bakıyım
https://ibb.co/FwCMR3m
O saate erkek saati diyen erkek dünya ahiret bacımdır
Yani erkek saaati budur ve çokta hoş duruyor
Görselde ki saat tam kadın saati unisex bile değil. Begendıysen tamamdır milleti takma kafaya
Birde birisi demiş 😂 o alktaki saati alıp harun abi gibi dolaşma diye 😂😂
https://ibb.co/vLDZgPg
Unisex saat bu tarz olur. O cumleyi kuran insan saatten zerre anlamıyor demektir. Köre sorsan koklar yine kadın saati der ona 😂
Gökhan yaaa tm sus 😂 zaten harun abi de olduk akşam akşam 😂😂 benim gibi yürüyen bir cazibeye bu laf söylenir mi 😂😂 incindimmm 🤣
İncindim demeseydin iyiydi 😂 bu saate erkek saati diyene ne demek lazım. Babasının prenses oglu 🤔
Artık demiş bulundum ben üzüntüden ne dediğimi biliyormuyum Gökhan 😂
Üzülecek ne var kız bunda 😂
Tm Gökhanım fikrin için çok teşekkür ederim o zaman alttakini alıyorum çay sigara molası vermiştim hem yorumlara bakar karar veririm diye birde sorum süper soru seçilmiş iyimi 🤣🤣
Hayırlı olsun pozitif kadın 😊 super soru olayından anlamam ya 🥹
Gökhanım üzülmek ne kelime incindimmm 😂😂
İncindim deme ama 😂
Süper soru seçilmiş bu sorum vitrinlik oluyor daha çok kişi görüyor ve fazla xper puan kazaniyorsun sen anlamazsında ben anlarım çok sorum süper soru seçildi çünkü ben alışkınım 😂😂 hızlı yükselmeye 😂😂
100 tane bos gorus gelecegıne 10 tane mantıklı gorus gelsın daha iyi 😂 bence tabi
Gökhanım ben dün bir soru vardı kendini korumakla alakalı ben senin yorumuna atlamışım 😂😂 gördün mü hatta yazarken de gülüyordum 😂 sen demişsin ki ben kendimi piskolojik olarak ta fiziksel olarak ta korumayı çok iyi bilirim diye bende yazdım ozaman benide korursun artık 😂😂 dedim
Yok görmedim ya 🤔 daha dogrusu bildirim cok olunca okundu yap diyorum hepsını 🥹 bizim yengeç sormustu yanlıs hatırlamıyorsam 🤔
Doğrudur bakarsan bildirimlerine görürsün zaten
Gökhanım her şey için teşekkür ederim iyi akşamlar 🙋🙋
yaşın 20lerdeyse üstteki 30lardaysa alttaki
Tm peki teşekkür ederim 🙏
Ustteki daha kadınsı ve zarif usttekini al
2. Daha hoş
Ya şimdi daha çok kafam karıştı alttaki saat unisex bir saat yani hem erkek hem bayan kullanabiliyor fiyatıda çok uygun ben aksesuar amaçlı almak istiyorum
Ee yorumlarda da erkek saati ne benziyor demişler
Hangisini alıyım ozaman
2. Dedim ya
Tm peki teşekkür ederim 🙏
Şimdiden güle güle tak, güzel günlerde kullan.
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
Altın detaylı olan bebiş
Tm peki teşekkür ederim fikrin için karizmatik beyefendi 🙏
🙋🙋😄
1. güzel bence diğeri hoşuma gitmedi
Tm peki teşekkür ederim 🙏
İlk olan güzel görünüyor
Tm peki çok teşekkür ederim fikriniz için 🙏
İlki daha hoş duruyor
Tm peki çok teşekkür ederim fikriniz için güzel bayan 🙏🙏
Rica ederim❤
Altaki daha güzel bence güle güle kullanın
Çok teşekkür ederim güzel bayan inşallah 🙏
Rıca ederim 😊
ilk model güzel duruyor
İkisi de alınmaz
A daha zarif bir bayan için.
Ortadaki çok havalı ve geçerli.:D
İkisi de kötü
Senin gibi çiçeğe kar tanesi yakisir
A şıkkı güzel kendin içinse
Kendine alacaksan üsteki sana yakışır.
sana yakışmaz cirkin ve şişko olduğun için
😂😂 öyle ölmem füze atsaydın keşke
B şıkkı güzel gözlüm 🙈🌹
Açık ara B
A dedim😎
2. Saati beğendim
1. dedim
B şıkkı.
En sondakini al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?