Güncellemeler
+1 yıl
iade ettim
Bir tane ayakkabı aldım 1100 tl ye, koşu ayakkabısı internetten. İlk başta çok sıkmıyor gibi hissediyordum fakat şimdi biraz önden sıkıyor ve 2 kere dışarıda giydim. Dolap'ta falan satsam ya da ne yapsam fikri olan var mı 😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bende satmayı dene eğer değişim yoksa
Ayakkabı kesin Nike ve 1 numara küçük alınmış.. satabiliyorsan satt
koşu ayakkabısı olmayan nikem tam oluyordu ama ya
Nike alırken normal ayak numaranın bir büyüğünü al. Bu arada sipariş verirken özellikle geniş kalıp vs tabirlere dikkat et. Bazen fark edilemiyor
işte biri normal nike tenis ayakkabıydı o tam oluyor ve sıkmıyor koşu ayakkabısı onun yanında kocaman duruyor ama sıkıyor
koşu ayakkabılarını nike dediğin gibi 1 numara büyük alsam iyi olur buçuk alsam nasıl olur sence o da olur mu 0.3 cm fark var arada
1 numara büyükte 0.5 🤦🏽 her neyse iade etmeyi deneyeyim
Ben her aldığımda 1 büyük alıyorum ve tam oluyor. Buçuk almayı hiç denemedim
anladım
İade kabul edeceklerini sanmıyorum bu arada. Eğer dışarıda giydiysen kirlenme durumu var taban vs. İade kabul formunu oku detaylarini filan.
işte temizlesem nasıl olur diye düşünüyorum
Bilemedim dene şansını istersen.
Ama hiç sanmıyorum
bakayım bir temizleyeyim göz kararı nasıl oluyor diye bakayım olmazsa birine veririm hiç satılacak gibi de olmazda yapacak bir şey yok
olmazsa
Dolaba filan köy dediğin gibi. Mutlaka alan olur
Niye gidip mağazasından satın almıyorsun ayakkabıyı değiştirme ve deneme şansın olurdu.
Erkek ayakkabısı özellikle pahalysa 2. Elden satmak zor
Daha pahalıya sat fiyatinartinca sat hatta uyanık ol İnternet fiyatı artınca o fiyatın bir tık altına sat kar yap
kalıba koydursan açılır
iade vermeyi dene bence ya da giydikçe açılır
Bir pok daha ye git bir tane daha al
yazık olmuş paraya
xper kasma
Satttt
Olan olmuş
Sevabına birine ver