Bazı insanlar yakışmadı, alma demekten çekinir. Karşımızdakinin kırılacağını düşünürler. Ama aslında gerçek arkadaş yakışmadığını söylemeli bence.

Bazı insanlar yakışmadı, alma demekten çekinir. Karşımızdakinin kırılacağını düşünürler. Ama aslında gerçek arkadaş yakışmadığını söylemeli bence.

Evet ama onla alakalı değildi sadece. Bir kız arkadaşım 1200 TL ye mont aldı benim yanımdayken ben ise sen begendiysen al demiştim ona ama ben şişme montları hiç sevmem... Belediye dağıtmış gibi herkesin üstünde var 💁🤮🤷
Cevap
9Cevap
Hayır tabi ki genelde ben dürüstçe beğendimi ayda beğenmediğimi söylerdim.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀Kadınlarla alışverişe çıkmıyorum, prensip meselesi olarak tek yaparım alışverişimi. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Ben yalan söylemem olmuşsa olmuş olmamışsa olmamıştır
Öyle alışverişe çıkmadım arkadaşlarımla. Söyleyim.
Yakışıyorsa yakışıyor diyorum Yakışmıyorsa diğeri daha güzel veya sen bilirsin diyorum
çok oldum 2 saat seçmeyen kişiler için çok iyi bi yöntem
öyle bişi yapmam aşırı açık sözlüyüm die genelde benle çıkarlar alışverişe :D
Hayır yakismiyorsa yakismiyordur doğruyu söylerim şahsen
Hayır direkt sevmediğimi söylerim
Hayır öyle bir şey yapmam.
Hayır ben söylerim açık açık
Yok ben öyle birisi değilim
Pahalı şakalar yapacak kadar zengin değiliz. 😂
Hayır
Hayır
harikasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?