Bazen fiyatlar etiketlerde yanlış olabiliyor. Geçen bir pantolon beğendim, etikette 350 TL yazıyordu, kasada 650 dediler. Almadım gri bıraktım.

Bazen fiyatlar etiketlerde yanlış olabiliyor. Geçen bir pantolon beğendim, etikette 350 TL yazıyordu, kasada 650 dediler. Almadım gri bıraktım.

Sakın almayın. Üşendirme politikası.1 kuruş farklı da olsa almayın hatta üşenmezseniz tüketici haklarını arayıp şikayet edin. Yaptıkları suçtur ve ağır para cezası vardır. Hatta sahtekarlığa, dolandırıcılığa da sokulabiliyor bazen ve sorumlu olanlar hapse girebiliyor.
katılıyorum, kandırmaya çalışıyorlar insanları
Cevap
10Cevap
Evet olmuştu maalesef
O kadar bir fark olursa bende almam, istediğim üründen cok fazla pahalı olmamalı. Neredeyse yarısıyla gitmissin kasaya. Tabiiki almaktan vazgeçebilirsin tuhaf bir olay değil bu
Oda kokusu lcw de orada 80 90 biseydi kasaya geldik 150 filan dedi biraktim.
LCW'de de oda kokusu 150 TL olmasın ya, ne kadar pahalı. inanılmaz.
Cok gereksiz hemde
Etikette olandan farklı bir tutar söylerseler alacağım varsa da almam zaten.
aynen, insan sinirleniyor.
Menüyü görüp sipariş vermekten vazgeçip mekandan ayrıldığım da oldu
Sonuçta mecbur değiliz :)
tabii ki de, müşteriler haklarını bilmeli.
etiket fiyatından satmak zorundalar bilseydin alırdın
onu bilmiyordum
bu şekilde bi yasal hakkı var vatandaşı istersen diretebilir çamur yapardın ama fark kime giriyor iş yerinemi çalışana mı hiç bi fikrim yok
Çikokata almıştım 60 lira demişti dedim Allaha emanetsiniz
çikolata 60 lira mı, yok arıta :(
Macro center'a girmiştim fiyatınada bakmadım 62 liraya diyince kasiyere iyi günler demek düştü
hic olmadi sanirim ama begenmissem fiyatinada bakmam
çok beğensem de sinir olduğum için almam ben
guzel bu da :)
Normalde Biz Alışveriş yaparken etiket fiyatı üzerinde yoksa kasaya soruyoruz sonra ödeme yapıyoruz. :)
Etikette ne yazıyorsa o fiyattan almak senin hakkın hukuken de böyle bilgin olsun
çok teşekkürler, bunu bilmiyordum
bot vardı bot giymeyi severim
Oldu çok pahalı çooook...
Niye öyle yazıyormuş
eski fiyat kalmış.
Valla suanda kıyafetler öyle ya
maalesef
Çok kez oldu
Evet mutluluk mesela
Olmadı
Olmuştu evet
Hayır olmadı
Oldu
Ohooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?