• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Paranız yetmediği için kasada bıraktığınız ürün oldu mu?

8matador1180
8matador1180 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor
Kasaya kadar hesapladınız bir sorun yoktu. Ancak paranız yetmedi... Kasada bir ürün bıraktınız mı? Bu hangi üründü?
Paranız yetmediği için kasada bıraktığınız ürün oldu mu?
Paranız yetmediği için kasada bıraktığınız ürün oldu mu?
Cevapla
Ürün Soruları Para Soruları Hesap Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Wierdo
    Wierdo Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Bu hiç başıma gelmedi gelmez. Çünkü ben cebimdeki parayı bilirim ve alışveriş sepetine atarken ürünleri 3-5 daha fazlaymış gibi hesaplarım. Hem kasaya gelince bi mutlu oluyorum sanki daha az Ödemiş gibi, hem de böyle duruma düşmemek için.
    Velev ki böyle bir durum oldu, benim için en aciliyeti olmayanı çıkarırdım.

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D süpersin dsfdsf mutlu oluyorum diyo fsdg

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • aimPediatrician
    aimPediatrician Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    +1 yıl

    Ya bu nasıl bir psikoloji anlamış anlamış değil ama sanki bir şeyler bırakırsam rezil olacakmışım gibi hisse kapılıyorum. Ayrıca alışverişe başladığım zaman gerekli gereksiz ne varsa alıyorum daha sonra kasaya gidince aldıklarımın bir kısmından pişman oluyorum. Bıraksam mı bırakmasam mı diye düşünürken kasiyer hepsini okutuyor ve o müthiş soru poşet ister misin? 😊
    Ben orada aldığım bir kaç parça ürünü bırakmak istiyorum ama rezil olurum diye titrek bir sesle evet lütfen diyorum. Ödemeyi yapıp çıkıyorum.
    Para yetmediği için değil, genelde ben karar değiştirdiğim için bu duruma düşüyorum.

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ayy yazıkk yaa :D seni çok üzerler sen böyle düşünceliysen

      Yorumla
  • Denizdibindeinciiii
    Denizdibindeinciiii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Evet oldu boşuna dememisler ayağına göre yorganını uzat evdeki hesap çarşıya uymuyor alamadığım bıraktığım çok olmuştur veya da sonra alırım diyip geçiştirdigim😃

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sağlık olsun :)

      Yorumla
  • Buneyabi
    Buneyabi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatımda en korrktuğum şeydir. Oldu ya çok küçüktüm çokta koymadı, ama şu an olursa utancımdan yerin dibine girerim hatta bir daha oraya alış veriş yapmaya gitmem.3 kuruşum bile yetmese ben o malı götürmem kasaya.Üstümde yedek kart fazladan para taşıyorum ki utançdan ölmeyeyim.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

73

Cevap

29

Cevap

  • nurcanss
    nurcanss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Babam cüzdanını unutmuştu benimde tesadüfen10tl m vardı gittik karpuzun küçüğünü aldık arkadaşımda ordaydı baya bi utanmıştım

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      utanma ya canın sağ olsun

      Yorumla
    • Gladyatorx
      Gladyatorx
      +1 yıl

      Ula karpuzcu be😡

      Yorumla
  • hickimseeejejdjd
    hickimseeejejdjd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet yetmemistim hende orkidi birakmak zorunda kaldim sonra yanimdaki baska erkek musteri parasini verdi hem utandim hem sevindimx dndnxnx

    2
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Erkek müşteri neden veriyor onu anlamadım bırakırsın paran olunca gelir geri alırsın olum :D

      Yorumla
    • hickimseeejejdjd
      hickimseeejejdjd
      +1 yıl

      Yardım amaclı sen vermezmiydin cxnxnnx

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ben genelde küçük çocuklara veriyorum denk gelince bu kaç para diye sorunca kasiyer söylüyor bırakıyorlar falan alın abicim diyorum :D böyle bir kıza yardım etmedim daha önce erkeğe de etmedim sanırım

      Yorumla
  • Merve281907
    Merve281907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 84%
    +1 yıl

    Öldü tabiki sağolsun annem onu al bunu al dedi de dedi 😅😅ne birakmistim peynirmiydi fındık ezmesimiydi bir çok kez bırakınca hatirlamio insan

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D ilk onlardan feragat ettin demek :D

      Yorumla
    • Merve281907
      Merve281907
      +1 yıl

      😅😅napim onlar gözüme çarptı

      Yorumla
  • luluşka
    luluşka Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 42
    +1 yıl

    Genelde param yetmediği için değilde, etiket fiyatıyla alakasız çıkan ürünleri bırakıyorum...

    1
    0 Yorumla
  • bu_da_kim_ki
    bu_da_kim_ki Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 88%
    +1 yıl

    Ayakkabi birakmistim bir keresinde. Esimin kart borcu varmis biz de fark etmemisiz 30 lira icin mahcup oldum. Yanimdaki nakit parayla alisverisimi yaptim ama ayakkabilari birakmak zorunda kaldim. Cok uzulmustum.

    2
    0 Yorumla
  • gereksiz1şey
    gereksiz1şey Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Olmadı şükürler olsun.. Bundan çok korktuğum için 5 liralık ürüne 50 lira falan alıp çıkıyorum, sanki ben yoldayken fiyat değişecek 🙄

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Aferin kız ama iyi bir şey bu yaptığın :D

      Yorumla
    • gereksiz1şey
      gereksiz1şey
      +1 yıl

      Psikolojiye zarar ama devam 🤣

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yok yok eşeği sağlam kazığa bağlamak güzeldir dfg

      Yorumla
    • gereksiz1şey
      gereksiz1şey
      +1 yıl

      Evet o doğru dxgnc

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      aferin dsf

      Yorumla
  • XRedSonjaX
    XRedSonjaX Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Olmadı şükür ama rastladım öyle bir duruma ve parasını ben ödedim

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      İyilik meleği melsassssssss

      Yorumla
    • XRedSonjaX
      XRedSonjaX
      +1 yıl

      Redsonja

      Yorumla
  • Jokeface
    Jokeface Takip Et
    Master Yaş: 105 , eic 97%
    +1 yıl

    Komple alış verişi yapıp bıraktığım bile oldu. Mal gibi kartı unutmuşum zxcvbnmöç

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bayağı kötü olmuştur arkada da insanlar varsa bi de :D

      Yorumla
    • Jokeface
      Jokeface
      +1 yıl

      kulaklarım baya bir çınlamıştı. kimliği bırakıp kartı alıp geldim.

      Yorumla
  • eskikafalıadam
    eskikafalıadam Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl

    ondan değil ama alısverıs sepetıne attıgıma sonradan pişman olduklarım olup kasada bıraktıklarım oldu.. bazısı zaten var dıye bazısıda ya bu pahalı şurda daha ucuzu var dıye bıraktıklarım

    1
    0 Yorumla
  • 7_Kocali_Hürmüz
    7_Kocali_Hürmüz Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 44%
    +1 yıl

    Elimde telefonun hesap makinesiyle dolaşıyorum, hiç sorun yaşamadım.. Genelde Elimdeki paradan 10€ kenarda tutarım, yanlış hesap yaptıysam diyerekten..

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    bugüne kadar olmadı..
    Allah kimseye yaşatmasın..

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      amin abi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Çok oldu ama herkesin ucuz dediği a101de ve bimde üstelik

    2
    10 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Neler mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hazır tatlılar, ki hiçbiri de bi bka benzemiyo a101 bim işte ne beklersin çakma mallar hepsi
      Ucuz diye gidiyoz işte ama baya pahalı ya ne ucuzu

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ne oldu zam falan mı gelmişti de bıraktın yani en başta hesaplayıp sonradan tutmadı mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tatlıların yani sıra biraz küçük şeyler de vardı hazır kahve türleri kavanoz mama gibi şeyler, ama bu o iki marketin ucuz olmadığı gerçeğini değiştirmiyor bence ucuz falan değil, zamlı da zamdan önce de baya pahalı yani param yetmiyor

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      anladım artık biraz daha az almaya çalışırsın o halde evet ucuz değil bence de öyle olduğuna bakma sen :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne olduğuna bakmıyım anlamadım, ama az alamıyorum işte ya kavanoz mama çok hoşuma gidiyor mesela hafif tatlı ve besleyici bi gıda çünkü

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ben çocuğunuza alıyorsunuz sandım kendinize mi alıyorsunuz hiç denemdim bilmiyorum :dD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu yaşta ne çocuğu ya, hem çocuğum olsa bile niye mama yedireyim kendi sütüm varken, elbette kendime alıyorum kavanoz mamayı ve tavsiye ederim müthiş bir tadı var denemelisin 😋🤭🤤🥵

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ve yetişkin biri mama yiyemez mi bu ne sığ bi düşünce ya böyle 😂 gerektiğinde sütlü cici bebe de yiyom ben

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sığ düşüncelikten değil yiyebilir tabii ama ben öyle sandım dedim :) ama denerim bir gün yeni tatlara açığım

      Yorumla
  • Haylazzponçik
    Haylazzponçik Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Tek tek gecirtirim miktar kaç di-ye sorarım elimde daha fazla para varsa ona göre bakarım kalmadım hiç kasada

    1
    0 Yorumla
  • LibraNotCobra
    LibraNotCobra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmuştur fiyata bakmama huyum var kasada kalıncada bakmayacak kadar zengin olmadığım hatırlatılmıştır :))

    1
    0 Yorumla
  • cikolatikek
    cikolatikek Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kasada yanlış etiket yüzünden fiyatını yanlış girdikleri ürünleri bıraktığım oldu da.
    Para yetmediği için olmadı.
    Çünkü kredi karti kullanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir iki defa oldu. Fakat, çoğu zaman alışverişimi yaparken önce telefonda hesap makinesini açıp hepsini topluyorum ve ona göre cüzdanımda ne kadar varsa, ona göre hareket ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • tuguide
    tuguide Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır olmadı ama kasada ürünün daha yüksek fiyatta olduğunu görüp bıraktığım oldu param da yetiyordu zaten

    1
    0 Yorumla
  • Narinpsikopat
    Narinpsikopat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 50%
    +1 yıl

    Uff evet ya ne rezil bir durumdu. Param yetmediği için içecek alamamıştım

    2
    0 Yorumla
  • melowwft
    melowwft Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    evet yaa yanlış hesaplıyorum sonra kasada rezil oluyorum hdjcjsjd genel hobimiz

    2
    0 Yorumla
  • Ayza646
    Ayza646 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hemde içim kana kana bıraktım elimdekileri parasızlık zor be abi..

    2
    0 Yorumla
  • isibala
    isibala Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    bi keresinde kuruşum yetmedi kassir al dedi tesekkur ettim ayrildim.

    1
    0 Yorumla
  • deusㅤㅤㅤ
    deusㅤㅤㅤ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    Rehin olarak arkadaşımı bırakırım gene de alacaklarımı alırım ^^

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Kredi kartı
    bu günler için var pek nakit alışveriş yapmıyorum ben bu yüzden..

    1
    0 Yorumla
  • Voice-Vibes
    Voice-Vibes Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmuştur da ürünün hangisi olduğu aklımda kalacak kadar travma yaratmadı bende.

    1
    0 Yorumla
  • Neyimbenmayki
    Neyimbenmayki Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Kasaya gitmeden önce paramın yetip yetmeyeceğini defalarca sayarım, o yüzden olmadı. 😁

    1
    0 Yorumla
  • sadecekimmm
    sadecekimmm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 79%
    +1 yıl

    para yetmediğinden değil de kartı cüzdanı unuttuğum oldu

    1
    0 Yorumla
  • Pullman
    Pullman Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 97%
    +1 yıl

    İmkanımın olduğu da oldu, olmadığı da oldu..
    Utanılacak birşey değil, olmuştur illa ki..

    1
    0 Yorumla
  • LovecezaM
    LovecezaM Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bn nakit kullanamiom biteck korkusuyla o yuzdn hep kart..

    1
    0 Yorumla
  • _snow_
    _snow_ Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 73%
    +1 yıl

    yok olmadı param kısıtlıysa aldığımı hesaplar cebimdekine göre alırım

    1
    0 Yorumla
  • Masmavi100
    Masmavi100 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl

    Her zaman parama göre alışveriş yaptığım icin olmadı öyle birsey

    1
    0 Yorumla
  • siyahikadin2316
    siyahikadin2316 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bi iki kere olmuştu sanrım. Sonra liste yaparak alışveriş yapmaya başladım 👍

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Akıllanmış bak :D

      Yorumla
    • siyahikadin2316
      siyahikadin2316
      +1 yıl

      Hhha sorma aynen

      Yorumla
  • aklıkarışıkkız
    aklıkarışıkkız Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Bugün çok pahalı diye kasada bıraktığım ürün oldu

    1
    9 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hangisini bıraktınn

      Yorumla
    • aklıkarışıkkız
      aklıkarışıkkız
      +1 yıl

      Göz kalemi 69 tl olunca kasada bıraktım

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      o da aşırıymış ya

      Yorumla
    • aklıkarışıkkız
      aklıkarışıkkız
      +1 yıl

      İndirimli fiyatı bu arada

      Yorumla
    • aklıkarışıkkız
      aklıkarışıkkız
      +1 yıl

      Resmen dalga geçiyor markalar bizimle

      Yorumla
    • aklıkarışıkkız
      aklıkarışıkkız
      +1 yıl

      Bir kalemin maliyeti ne kadar olabilir ki?

      Yorumla
    • aklıkarışıkkız
      aklıkarışıkkız
      +1 yıl

      Danla Biliçin kameramanının dediği gibi 5 tlye üretip size 60 tlye satıyor rujları dedi ay ı o hesap

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      20 25 falan yapsalardı bari evet o biraz fazla ya...

      Yorumla
    • aklıkarışıkkız
      aklıkarışıkkız
      +1 yıl

      Her marka böyle oldu kriz bahane uçuk fiyatlar şahane

      Yorumla
  • sesizqulw
    sesizqulw Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Olmadı markete gideceğim zaman fazla para götürüyorum hep

    1
    0 Yorumla
  • KafKef42
    KafKef42 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Olmadı çünkü hep kasada tanıdıklarım oluyor sağolsun çıkarıp veriyorlar :)

    1
    0 Yorumla
  • Kamitperastil
    Kamitperastil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayır paramın yetmeyeceği kadarını neden alayım ki? Bunun hesabını kasaya gelmeden yapabiliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • AlterEgosss
    AlterEgosss Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmadı hep hesaplarım.

    3
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    fakiriz biz olur öyle şeyler arada şldkfldl

    3
    0 Yorumla
  • Delirttiniz0beni
    Delirttiniz0beni Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 25
    +1 yıl

    Oldu😄

    2
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl

    Hayır, olmadı. Aldıklarımın hesabını yaparım.

    2
    0 Yorumla
  • Vvdxbc
    Vvdxbc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Oldu ya utanç verici ydi sanırım bir cikolataydi

    1
    0 Yorumla
  • şansımaküseyim
    şansımaküseyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet oldu çikolata aldım bıraktım

    1
    0 Yorumla
  • Zeynepxperiiii
    Zeynepxperiiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    aga ya evet olmustu

    1
    0 Yorumla
  • KırıKMerdane
    KırıKMerdane Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 63%
    +1 yıl

    Olmadı ya kart kullanıyorum genelde

    1
    0 Yorumla
  • papatyacan
    papatyacan Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 87%
    +1 yıl

    oluyo bazen fazladan aldığım zaman

    1
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Evet bu bir sorun değil

    1
    0 Yorumla
  • masalınsonuu
    masalınsonuu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 54%
    +1 yıl

    Hesaplayıp aldığım için yaşamadım

    1
    0 Yorumla
  • RASKOLNlKOV
    RASKOLNlKOV Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Hesapsız alışverişe çıkmadım çıkmam.

    1
    0 Yorumla
  • __1xx1__
    __1xx1__ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 59%
    +1 yıl

    olmadı hep bir yedek kart olur yanımda

    1
    0 Yorumla
  • harleyquinn323
    harleyquinn323 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    hayır ama çok kötü olurdu

    1
    0 Yorumla
  • BitterCoffee
    BitterCoffee Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 69%
    +1 yıl

    Olmadı 😊 param yetmese kredi kartını kullanırım

    1
    0 Yorumla
  • Mervişşkoo
    Mervişşkoo Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayir hesaplayarak alirim cunku

    1
    0 Yorumla
  • Suffle___
    Suffle___ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmadı. Düşüncesi bile korkunç😳

    1
    0 Yorumla
  • nameles1
    nameles1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Nakit kullanmıyorum

    2
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kart bakiyen yetmedi diyelim o zaman. d

      Yorumla
    • nameles1
      nameles1
      +1 yıl

      Diğer kart devreye girer😃

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Onu da evde unutmuşsun :D

      Yorumla
    • nameles1
      nameles1
      +1 yıl

      Ben kasada ürün bırakmam, ararım getirirler 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Açmadı kimse de :D

      Yorumla
    • nameles1
      nameles1
      +1 yıl

      Böyle bir durumun içine düşmem için beni 3 kere atıp 2 kere tutmuş olmaları gerekir. Bu kadar şansızlıkla yaşamam mucize 😁

      Yorumla
  • SanEM69
    SanEM69 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Olmuştu çok uzucu:(

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ne bırakmıştınnnn

      Yorumla
  • Gladyatorx
    Gladyatorx Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl

    Olmadı ama. Olursada dünyanın sonu değil.

    1
    0 Yorumla
  • Sltnztrk
    Sltnztrk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ton balığı bırakmıştım 😄

    1
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ton balığını da severim bak dfg

      Yorumla
    • Sltnztrk
      Sltnztrk
      +1 yıl

      Ayyy o gün bebeğe malzeme almıştım hiçbirini de birakamazdim ama nasıl canım çektiyse akşama eşime getirttim tabi 😄

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bak sen eksik de kalmamış. D

      Yorumla
  • asdfghhgtryh
    asdfghhgtryh Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    10 kuruş yetmedi diye bi pantolonu bırakmıştım...

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yok artık yaa :D 10 kuruş için vermezler mi

      Yorumla
    • asdfghhgtryh
      asdfghhgtryh
      +1 yıl

      Vermiyorlarmış demek öğrenmiş oldum

      Yorumla
  • pembeodaboyasi3
    pembeodaboyasi3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Olmadı umarım olmazda.

    1
    0 Yorumla
  • yakamoz989
    yakamoz989 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Oldu... Biraz utandırıcı tabi ama olsun😅

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Estağfurullah neden öyle olsun ne bıraktın

      Yorumla
    • yakamoz989
      yakamoz989
      +1 yıl

      Bıraktığım şey değil bırakmak utanç verici oluyo bazen😅

      Yorumla
    • yakamoz989
      yakamoz989
      +1 yıl

      Normal canımın çektiği yiyecek v. s

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yani en başta alıp sonra kasada neden bıraktın peki yani hesabına mı uymadı :D

      Yorumla
    • yakamoz989
      yakamoz989
      +1 yıl

      Yok param yetiyor sanmıştım... Ama kasada farklı çıktı fiyat v. s

      Yorumla
  • Idontcareeee
    Idontcareeee Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Şu ana kadar olmadı hiç

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Paranız yetmediği için kasada bıraktığınız ürün oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yüklü miktard ziynet eşyası ya da para bulsan napardın? 12 cevap verildi
Pahalı olduğu için kasada almaktan vazgeçtiğin bir şey oldu mu? 22 cevap verildi
Kasada ürün bırakmak zorunda kaldınız mı? 17 cevap verildi
Bir yere para koyup unuttuğun oldu mu? 12 cevap verildi
Boşa giden paranız oldu mu hiç? 6 cevap verildi
Saçma sapan bir şeye para harcayıp sonradan çok pişman olduğunuz oldu mu, ne aldınız? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨