Bir adet poşet için 25 kuruş zaten fazla değil mi? Bir de bu uygulamayı kim getirmişti?

Bir adet poşet için 25 kuruş zaten fazla değil mi? Bir de bu uygulamayı kim getirmişti?

poşet paralı olduğundan beri yemin ettim poşete para verirsem sqsnler beni dedim o zaman bu zaman poşete 5 kuruş para vermedim yaşasın seffaf ekmek poşeti poşete para verende aziz nesin örneğidir önde gidenidir
Seçim yakın ya yine cozuttular
Yani? AKP'yi zor durumda bırakmaya mı çalışıyorlar?
Hayır hükumetin seçim propogandasına para lazım
Tahminim kadar bu da saçma. Arkadaş sence heriflerin seçim masrafı için poşet kuruşuna ihtiyacı mı var?
Üçün beşin hesabını yapıyorlar. Nereden ne koparırsak kar kafasındalar. Bana saçma gelmedi.
🌼
Cevap
2Cevap
1 tl bile olabilir şaşırmam
Cok anlamsiz. Her sey para. Oyle olacagina posedi getirene para verseler cevre kirliligi de azalir. Faydali bir sey olur en azindan.
Saraya para lazım, şşşşş :)
No olokoso vor. Odomlor soroyo otobor koybottormok kardeşim zom yopoyor.
kaybettirmek için.
Çok pahalı almıyor zaten kimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar