Prada'nın mükemmel ayakkabası 11.600 TL. 🥲
Bu ayakkabıyı kim, neden alıyor olabilir dostlar?

Prada'nın mükemmel ayakkabası 11.600 TL. 🥲
Bu ayakkabıyı kim, neden alıyor olabilir dostlar?

hayatın bana öğrettiği şeylerden biri malzemeye para vermek. giyimde kuşamda içine polyester, akrilik, vb sentetik malzemeler karışmış şeyleri almıyorum. üç tane akrilik kazak alacağıma bir tane yün alır sağlıkla giyerim. şu plastik şeye de 5 kuruş vermem. gider deri botumu alır giyerim.
Param olmasa vermem.
Eğer ki bir insanda baktiginiz ilk sey o kisinin giyimi, uzerindekinin marka etiketi, altindaki arabasi ise siz gercekten bos, sekilci ve paraya tapan bir insansinizdir. bir insani tanimlamak icin kurdugun ilk cumle "bi giydigini bi daha giymiyoo" ya da "altinda xx model araba vaar" olmasin. bu adam/kiz seninle arabanin egzozunun sesinden ya da gomlek mansetinden konusmayacak, biraz karaktere yogunlasin.
Olsada vermem olacaktı
Para insanı rezil de eder, vezir de eder.
Sözü tam bu ayakkabılar için söylenebilecek bir söz bence.
Sanırım firma bunları parası olup da rüküş giyinmeyi seven insanlar için üretiyor olmalı.
😄
Nokta🙏👏👏👏😀
İşte bazı insanlar parasını harcayacak yer bulamıyorlar mesela. Bu firmalar da bu tip insanlara hitap etmek için böyle şeyler üretiyorlar ve hem bir moda yaratmaya çalışıyorlar kendilerince hem de adlarını istedikleri kesime duyurmuş oluyorlar. Strateji bu yani.
Cevap
85Cevap
hayır vermezdim.

Eskiden vardı bunlar çocukken bot yerine ayağımıza yağmur çamur girmesin diye.
Barış Manço nün şarkısına konu olan Sarı çizmeli Mehmet Ağa daki çizmenin yeşili
Ben o kadar detaya girmedim sadece benzetme yaptım ve fiyatın saçma bı şekilde abartılı oldgnu söyledim sadece. Ki neyden yapıldığı çok da önemli değil o zamanda sarı renk vardı diye düşünüyorum
"Sarı çizmeli Mehmet Ağa daki çizmenin yeşili" cümlesi geri kalan vasıflarının aynı olup sadece renginin değiştiği anlamına gelir. yukarıdaki cümleyi de kim okusa bunu anlar zaten. illa ki üste çıkmalıyım diye kendinizi parçalamanıza gerek yok. "evet öyle değilmiş, öğrenmiş oldum" demek bu kadar zor değil. bir şey de kaybettirmez.
Benim görüşüm analizini yapmak sana mı kaldı yaa. Bı brnzetme yaptım konuyu felsefeye çevirdin nerdeyse
kime kaldı? çağıralım o gelsin.
herkese açık çevrimiçi bir platforma yazarsanız, herkes de üzerine konuşabilir. hatta amaç bu zaten. sadece işinize gelen kişiler yorum yapsın istiyorsanız o zaman seçtiğiniz kişileri davet edeceğiniz bir sohbet odası kurun. bunu yapma imkanı sağlayan bir sürü seçenek var. discord kullanabilirsiniz mesela.
Defol yaa.
Alan alır fiyatı daha makul olsa eminim ki bizim ülkemizde bile "ayy ama çok rahat" diye yok satardı. Tıpkı şu tuvalet terliği crocs var ya onun gibi 😀
Crocs dışarı da giymek için uygun değil zaten çoğunlukla iş ayakkabısı olarak kullanılır mutfak hastane gibi yerlerde
Ayyyy çok haklısın ya. Dışarıda Cross giyenleri gördükçe deliriyorum. Aşırı çirkin duruyor asla giymem
Ben vermezdim. Basit ucuz bir bot gibi duruyor. Sadece adı olduğu için bu kadar pahalı ve renkli aşırı cırlak ben tercih etmezdim.
Arap yağı bol bulunca kıçına'da sürermiş başınada parada bu gibi fazla olunca çizmeye 11.000 ₺ verirler
Bunu köyde eskiden çocuklar giyerdi fakir derlerdi. Anasını satayım şimdi ise 11.000 TL'ye mi satılıyor :D
Bunlar bizim burada insaat sahasinda sari hemde uzun haliyle kullaniyo beles la bunlar harayacak yer bulamiyo bence. d
Stüdyo için giyilir o ancak yeşilde istediğin görüntüyü koyar korku filminde kullanırsın. Diğer türlü gereksiz.
Bedava verseler ayağıma takıp sokağa çıkmam..
Ben de
@ofsıkıldımyine dimi yaa
İçerde masaj mı yapıyormuş ayaklara. Ne özelliği varmış 🤔
Göze hitap etmeyen kötü tasarımları sırf marka diye satın almıyorum.
Tuhaf 😂bu benim köye gittiğimde yağışlı havalarda giydiğim çizme:)
Bu şeye sırf moda diye almak bı saçmalık tabi alıcı bulabilirseee
imkansız !
dünyadaki hiçbir güç bu lastik parçasına 11.000 TL vermek için beni ikna edemez :)
bizim balıkçı nuri ağbinin ayağında bunların daha güzeli var sarı renkte :)
Memlekette enayiden çok ne var, iphoneciler gider alırlar
Nalburdan aldığımız 50 TL'lik çizmeyi bize kakallamaya çalışıyorlar
içindekiyle bile verseler ginede o parayı vermezdim
Sırf prada diye alacak olan çok g. zekalı vardır bence
Nalburda 50tl değil mi bu niye bu kadar para vereyim buna
bunu giyene yakışan tek şey kafaya geçireceği hunidir
eskiden halı ve yün yıkarken giyiliyordu buna benzer şeyler 😂😂😂
dedemin bağda bahcede giydigi icine kedilerin isedigi ayakkabi 12bin lira mi
Al ayagına eski anam babam lastik bot giy bu ne la böyle
RABBİM kimini zekasıyla ve parasıyla kimini de yoksullukla sınıyorun ne kanıtıdır bu fotoğraf.
Bu bildiğin su botu 11.000. Bin liraya yaratığın babası olursun 😂😂😂😂😂
Ben aldım alacaklara tavsiye ederim gayet güzel ayakkabı.
Kara lastiğe 11 lira versen daha karlı çıkmış olursun
Duş başlığınıza 50.000 euro verir miydiniz? Türkiyede böyle zenginler var düşünün!
İnşaat ayakkabısı değil mi sarıyı yeşile boyayalım sana hayırlı olsun 10 bin TL 😊
Bu parayı verenlere Allah akıl versin sokağa atacak paraları varmış demek
Ben almam 😂 yeşil renk beni açmıyor çünkü kırmızı olursa olabilir 🤣
Bunlar bizim köy işlerinde kullandığımız 50 TL'lik çizmeler değil mi? 11.000 lira mı olmuş 😆
Kim neden alır bilmiyorum ama oyuncak gibi duruyor. Vermem.
Sadece buna değil bir ayakkabıya 11.000 tl vermem giyicez işte ayakkabı, uçmuyor ya bu
Hayır, aklım fikrim yerinde çok şükür yani kendimi o kadar para verip kazıklattıramam.
Bunun üstüne yeşil elbise giyip dameto kostia yapılır
Prada yapmasa baska marka olsa millet mabadiyla güler
İlk bakışta çirkin ama baktıkça güzelleşiyor
Prada'da iyice sapıttı ha. Yağmurda giyilen sarı çizmelerin yeşil versiyonu bu yaw.
Güzel ayakkabı bu arada alabilirim bunu on numara kombinlenir
Milletin aklıyla dalga geçiyorlar bizim nalburda 100 TL ye almayını dövüyorlar
Geçen ay elime geçen para 11600. Bir ay çalışıp bu ayakkabıyı almak. Boşama sebebim olurdu 😁
Prada türk parası üzerinden çıkmıyor ürünlerimi piyasaya. Dolar üzerinden avrupa gelirine göre makul bir fiyat. Bu ekonomide bu krizde bu değersiz parayla alınacak ürün değil tabikide
Ben bayıldım bu arada.. harika kombinler yaparım 💖
Rengi farkli olsa güzelmis aşlinda da fiyati pahali ya. Marka olunca öyle oluyor
Bir zamanlar tuvalet terliğini moda diye sokakta giydirdiler, şimdi de inşşatçi çizmesine mi geldi sıra?
Bu ünlü tayfa yamalı ceket giyse de bizim millete çok güzel gözükür, o derece bir hipnoz içindeyiz
değerli olan ayakkabısı değil parası millet pahalıyı değerli sanıyor
Dumduz bi bot yani bi olayi yok bunu alanlarda zenginler iste sirf markasi icin aliyorlar zaten
Hayır kesinlikle hiç bir ayakkabıya o fiyatı vermem
Vallahi benim nenemin var tezeğin ve bahçenin içine gidince giyiyordu 11 bin olmuş kkxmcnznnxmz
ben paramda olsa almam. rengi cok kotu, yine siyah falan olsa belki biraz guzel gozukurdu🤷🏻♀️
Boş ver louis gucci pradaa 😄 bu ayakkabıya bu kadar vereceğime birine yardım ederim
Çok kötü 🙄🙄 kurbağa ayağı gibi
Dedem bununla bahçeye iniyo
Hasta çok alırlar valla 😅
Tuvalet terliği bundan daha estetik jfkd
Ben bunun sarısını balıkda kullanıyorum 😂😂
Öküz alırız o parayla
bildiğin yeşil renk çizme :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?