Alışveriş & Hediyeler Son dönemde almak isteyip de pahalı olduğu için alamadığın bir ürün oldu mu? HediyeciBaşı Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Apple Watch alacaktım ama aşırı pahalı diye vazgeçtim. :( Sizin var mı vazgeçtiğiniz şeyler. Son dönemde almak isteyip de pahalı olduğu için alamadığın bir ürün oldu mu? Cevapla Pahalı Soruları Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Evet çok ürün oldu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Eti Karam gurme fiyatı 5 buçuk TL olduğu için artık alamıyorum😂 0 1 Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl bi çikolata sevgimiz var zaten, onu da elimizden alıyorlar :D Yorumla
zabıtkatibi Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Laptop almak istedim çok pahalı geldi 2 ay laptop almak için çalışamam doğrusu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Apple watch alacaktım, aşırı pahalı olduğu için yan sanayisini aldım 😂 0 0 Yorumla
cherry-pie Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Bir sürü kiyafet istiyorum ama alamıyorum ekonomik b0k 0 1 Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl maalesef öyle Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl North Face mont vardı alamadım 1 3 Yorumla -gizz-em +1 yıl Evet cok pahalı yaa🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl çok güzel ama aşırı pahalı, hak veriyorum Yorumla frenchgirl16 +1 yıl ☹️ Yorumla
Mcrklm Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Popüler bilim kitaplarım 😭 0 2 Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl ay kitap alamamak çok kötü ya, aşırı pahalı Yorumla Mcrklm +1 yıl Sorma sorma 😭 depresyondayım 😭 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mv agusta rush1000 var 🥲 0 0 Yorumla
gizemlikız4444 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kaban 🥲 0 1 Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl hem de kış gelmişken Yorumla
lunaamia Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl zara deri ceket 0 3 Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl zara indirimini sen de benim gibi değerlendirmedin mi? Yorumla lunaamia +1 yıl Hayırrr😂 üşendim çok yorgundum üstüne bi 300 daha koyar öyle alırım artık yapacak bir sey yok Yorumla HediyeciBaşı +1 yıl ben de üşendim :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet çok ürün oldu
Eti Karam gurme fiyatı 5 buçuk TL olduğu için artık alamıyorum😂
bi çikolata sevgimiz var zaten, onu da elimizden alıyorlar :D
Laptop almak istedim çok pahalı geldi 2 ay laptop almak için çalışamam doğrusu
Apple watch alacaktım, aşırı pahalı olduğu için yan sanayisini aldım 😂
Bir sürü kiyafet istiyorum ama alamıyorum ekonomik b0k
maalesef öyle
North Face mont vardı alamadım
Evet cok pahalı yaa🤦🏻♀️🤦🏻♀️
çok güzel ama aşırı pahalı, hak veriyorum
☹️
Popüler bilim kitaplarım 😭
ay kitap alamamak çok kötü ya, aşırı pahalı
Sorma sorma 😭 depresyondayım 😭
Mv agusta rush1000 var 🥲
Olmadı..
Ne istediysem aldım.
Golf alacaktım beni aştığı içim alamadım
Kaban 🥲
hem de kış gelmişken
zara deri ceket
zara indirimini sen de benim gibi değerlendirmedin mi?
Hayırrr😂 üşendim çok yorgundum üstüne bi 300 daha koyar öyle alırım artık yapacak bir sey yok
ben de üşendim :D
Olmuştur
Araba
her şey
Öğrenci olduğum için her şey
Telefon
İpad 😬🙄
Her şey