Minik kusurları olan veya defolu bir ürünü giyer misiniz? İllaki online alışverişlerde sorunlu ürünler gelebiliyor. kafaya takılmalı mı?
Özellikle deri ürünlerde...4-5 kere iade ettim hep kusurlu geldi en sonunda pes ettim giyeceğim galiba
Minik kusurları olan veya defolu bir ürünü giyer misiniz? İllaki online alışverişlerde sorunlu ürünler gelebiliyor. kafaya takılmalı mı?
Özellikle deri ürünlerde...4-5 kere iade ettim hep kusurlu geldi en sonunda pes ettim giyeceğim galiba
Çok göze batan bir şey değilse maalesef iade etmeye üşeniyorum ama iade etmek lazım. Hakkımızı yedirmemek lazım. Online alışverişin de kötü yani bu.
Ürün artık satılmadığı için ve yeni modeli de pahalı olduğu için ben mecbur kullanacağım
Cevap
0Cevap
Ciddi bir farklılık varsa/ kusur açık açık görülüyorsa ederim tabii ki. Ufaksa etmem, uğraşmaya değmez benim için.
İade ederım tabıkı
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?