Tüketim çılgınlığına dikkat çekmek için olan bu günü duydunuz mu? 


Bayat ekmek yemeği sevmiyorum, illa taz eolacak. O yüzden ekmekten başka bir şey almadan evet, geçirebilirim diye yanıtlıyorum
Bir gün önceden stok yapılsa ve dışarı çıkılmasa mümkün
Cevap
7Cevap
Bence mümkündür
Mümkün. Pandemide kapanma olduğunda öyle yapmadık mı çoğu zmn.
Her gün kahve alıyorum benim için imkansız bir şey bu.
O gün bu gün olabilir millet deli gibi avm'lere akın ediyor çok gereksiz
E bir gün öncesinden zaten 2 katı satın alınıp, stok yapılmış olunur..
Daha kötü olur böylece..
Evde alacak bir başkası daha varsa mümkün
Bu gün hiç bir şey almadım ara sıra yapıyorum
Ben öyleyim çoğu zaman
Hayır değil evden çıkınca bir kahve almasam olmaz
cebinizde parnız olsa burada ne işiniz var
Herkesde aliyo valla para cok herkese demekki
Nebilim
Zor bir gün olur
Mümkün tabikide
Mümkün
Almadım
Mümkündür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar