Benim montum 500 tl ydi geçen sene almıştım Allah bilir bu sene 1000 tl olmuştur 😂


Canon D550 makinem. Ve yanında 4 adet objektif. 😀 hafıza kartı bile özel class 10 40$. Sadece. Kısacası setin fiyatı 2 iPhone 14 parası 😀 bot aldim 100 dolar verdim. Crocs terlik 50$
Cevap
11Cevap
Bilgisayarımı zamanında 5300 e almıştım simdi 18 bin olmuş
Anladım güzel
Sayılıyorsa kulaklığım, sayılmıyorsa deri ceketim.
Sayılır neden sayılmasın :)
O zaman kulaklığım 😅
Markası ne
Apple. Airpods pro
Güzelmiş ☺
Teşekkürler ^^
Harley çizmelerim var max o galiba, nasıl aldım ettim hatırlamıyorum sarhoştum galiba ama iyi ki almışım uçtu
Güzel
şu an sık kullandığım montum 2000₺ küsür bişey
İki kitaba 170 tl baymıştım 😐
Dedi ve iPhone ile resim çekti 😂
Rolex bir saatim var. Fiyatını söylemiyim
Güzel
Bunları saymayı sevmem görgüsüzce gelir bana
Giydiğim boxer bin lira misal
Telefon herhalde 14 pro kullanıyorum.
Güzel ☺
Bilgisayarım
Oyuncu bilgisayarı mı kasası klavyesi kulaklığı felan ledli
Telefonumdur heralde
Hangi marka?
Motor
Markası nedir acaba?
Kawasaki
Güzel Allah kaza bela vermesin ☺
Amin
Arabam heralde
Markası nedir?
BMW
Güzel Allah kaza bela vermesin
Amin kanks
Gitarım 140 bin tl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?