Ayakkabı alacağım aylardır ve her geçen gün daha da fiyatlar uçuyor. Artık paraya acımadan alacagım. Kenara para koyarken altın almıştım sizce ayakkabı için bu altınları bozdurmak mantıklı mı?

Ayakkabı alacağım aylardır ve her geçen gün daha da fiyatlar uçuyor. Artık paraya acımadan alacagım. Kenara para koyarken altın almıştım sizce ayakkabı için bu altınları bozdurmak mantıklı mı?

Bu ayakkabiyi kombinlemek çok zor bende Jordanın her çeşidini itina ile alıp itina ile giyiyorum. Bir ürünü alırken geri dönüşüm muhabbetini düşünerek almak lazım. Lowlara bakabilirsin hem kombin olayı kolay hem temiz kullanırsan re/sell olayı kolay. İyi geceler
Altın bozdurmayi düşünüyorsan demek ki bütçeni aşan bir şey ve 3000 bir ayakkabıya orta halli biri için gerçekten çok fazla. Gönlün el veriyorsa rahat rahat ayağını içine sokabiliceksen al 😀
Cevap
37Cevap
mantıklı bence eğer sevdiyseniz ayakkabıyı
Bir ayakkabı için altın gümüş bozdurmayı düşünüyorsan maddi durumun iyi değil. Maddi durumun iyi değilse beğendiğini alabilmek için ya biriktir, ya da bütçene göre ayakkabı al derim. Ya da elden faizi olmadan borç bulabilirsen o kişiye taksit taksit ödersin
Ayranı yok içmeye, Jump'la gider zışmaya diye konuşursun. Bırakın bu gösterişi hava atmayı
Aynı ayakkabıyı pazardan 300 liraya alırım sıkılıncada yine gider 300 e başka bir şey alırım her çeşit ayakkabım olur keyfime bakarım
Bir ayakkabıya 3000 lira vereninde aklına şaşarım🤣
Ayakkabı için altın bozdurmak nedir kafayı mı yediniz bu ne saçma bir tüketim çılgınlığıdır😅
Bence hiç mantıklı değil bunu telefon almak için bozdurmus biri olarak söylüyorum. Sen o altınları unutmalisin kuşum. 🐦 İleride hastalık olur sağlık olur o zamanlar için kullanmalısın
Çakma denilen ayakkabılar bile daha kullanışlı. Bu ayakkabıya 3000 vermek hele ki ileriyi düşünmeden altın bozdurmak saçma.
İkisi de aynı değerde yükselecek. Küsuratları saymazsak. Bugün alamadığın her şey yarın pişmanlığın olacak
Altın bozdurduğuna göre rahat alamıyosun demek ki alabilmek için bi şeyler bozdurdun
Bence gerçekten 3bin tllik almak zorunda mısın bi düşün
Ayakkabıyı kesin hemen Alman gerekiyorsa al tabi kendini ödüllendir sen mutlu olmadıkça yatırım anlamsızdır
Bilezik bozdurup da baklava alan gördü bu gözler 🤦🏻♀️😅
Ayakkabı için altın bozdurmayı düşünebiliyorsanız sağlıklı düşünemiyorsunuz derim
altını ayakkabının altına yerleştirip üzerine basmaya kıyar mısın? bana bunun cevabını ver
Air jordan bende de var ama maaşımla alfım ben 😂😂😂 altın bozmsya değmez sanki
Bildiğin tüketim deliliği. 3000 ne ya? İki aylık masrafım
Ayakkabıyı giymeyip daha sonra satmayı düşünüyorsan neden olmasın 🤣🤣
Bir kaç gündür sürekli yükseliyor. Düzeltme yapacak yakında aşağı salması muhtemel. 1062 den Altınları satıp TL ye geçtim alım için fırsatı bekliyorum.
Mantikli değil. He ama çok istiyorsan bilemiycem. Gene de çok be. Ama maddi durumun vr kazancina göre değişir. Kimisi için firsat kimisi için lüzumsuz
Kredi karti bul taksitle al altinini bozdurma. Butun devletlerve devlet bankasi Şu an deli gibi altin topluyor. Cok degerlenecek
Ne gerek var ya zaten biraz giydikten sonra hemen sıkılıyorum ondan kjgkdjh
Bi ayakkabı için altın bozdurmak bence mantıklı değil düşünceleri alalım
saçmalama 500 tlye kaliteli çakmaları var onu al işte
Bu ayakkabı bu fiyatı yamaz poncik
Ayağını yorganına göre uzat paran kadar yaşa
Mantıklı değil. Hemde hiç
Ayakkabı için değer
Bence mantıksız ve saçma olur.
Ben bi ayakkabıya bu kadar para versem kullanmaya kıyamam
İhtiyaç sonuçta, değer bozdur.
Siz kafayı yemişsiniz.
Alma çıplak ayakla dolaş
Ne olacak insanlar o noktaya geldi
Çok mantıklı hemen bozdur al
Mantıklı para yoksa en mantıklı çare
Böyle soru sormanız mantiklimi?
oy vermeye devam et kanka. altin bozdurma
Daha zor zamanın olmayacaksa bozdur gitsin
Bir ayakkabıya 3 bin ₺ verilmez bence
Bence mantiksiz zenginsen al ne diyim
Marka sevadsı için yanliş ülkedesiniz
Yapma
Mantıksız
Bu şart mı yani
Değiş
Ne özellik var?
Mantıksız.
Hiç de güzel değil.3000 TL etmez boş masraf
Hayır bence değil ama tercih senin tabi.
Ben alayım sana
Hayır mantıksız.
Mantıklı
Saçmalık ayol
Değil.
Çok mantıksız sakın yapma
Altını bozma sakın
Almam
#Hükümdar
Mantıklı
Bozdur gitsin be
şaka olduğunu söyle
Çok sacma
Almadım de lütfen
Hayır tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?