3 parça kıyafet aldım 835 TL ödedim, bu gidişle kıyafet alamayacak mıyız?

Yani marka değil bir şey değil valla bu gidişle kıyafette alamayacağız bu sene böyle seneye kışın fiyatlar nasıl olacak acaba bu sene ne alsak kardır

Güncellemeler
+1 yıl
Ben parayı sokaktan toplamıyorum çok yüksek bir maaşta almıyorum para da basmiyorum ayrıca zengin bir babam da yok ne yani
3 parça kıyafet aldım 835 TL ödedim, bu gidişle kıyafet alamayacak mıyız?
Cevapla