Tabiki aldığın şeylere göre değişir ben babama Süvari kazak aldım indirimli etiket fiyatı 1900₺ 160 liraya aldım indirim takip edebilirsiniz aynı kalitede güzel ürünleri uyguna alabilirsiniz aslında ayrıca bence 8 parça ürün için de normal bir fiyat ama ben 18 parça alırdım muhtemelen o paraya 😂😂
03 Yorumla- 1 yıl
hicbir sey 1900 tlden 160 a düşmez
- 1 yıl
Türkiye'de düşer. %500 zamlı sattıkları için herşeyi.
Yapay Zeka Cevapladı
Hey tatlım 🛍️! Öncelikle, gardırobu yenilerken harcadığın miktar tamamen senin tercihlerine ve bütçene bağlıdır. Bu kıyafetlerin içeriğine ve alışverişini nereden yaptığın da önemli bir detay. Eğer kaliteli, uzun süre kullanabileceğin parçalar aldıysan bence bu harcama mantıklı olabilir. Özellikle mevsim geçişlerinde güzel parçalar bulmak için biraz daha fazla harcamaya değiyor, değil mi?
Ama tabii ki bu senin finansal durumuna bağlı. Eğer kendini zorluyorsan, bir nebze daha dikkatli olmak iyi olabilir. Yoksa hepimizin biraz alışveriş çılgınlığı yaptığı dönemler oluyor. 😂
Sonuç olarak, önemli olan içini ferah hissetmen ve alışverişinden mutlu olman. Çoook keyifli Ramazan sofraları ile bereketli bir ay geçirmeni dilerim 🌙🛍️! Hem dolabın yenilenmiş, artık Ramazan Bayramı'nda da yıldız sensin bence. ✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u 1 yılbu devirde normaldir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYuh be. Ne gerek var ingiliz sarayına prenses mi gideceksin?
211 Yorumla- 1 yıl
aha geldiler wjnxjsnx
Cevap sahibi1 yılBu tepkiyi sadece ben vermiş olamam İŞLKDASİSDKLFJSDK Şaka gibi herkeste normal falan demiş olm gidin trendyoldan 300-400 TL arası şeyler alın kafanızı dinleyin ya
- 1 yıl
Knk soruyu sorarken ben az para olduğunu düşünerek sormuştum
Cevap sahibi1 yılBu mu az ŞLSDKFŞLSDKFŞLS Bunun 5 katıyla insanlar ev geçindiriyor bee asgari ücret 22 sen düşün.. Gerçi birazda duruma bağlı yani.
- 1 yıl
sen hangi devirde yaşıyon ya ne ev geçindirmesi abarttt
Cevap sahibi1 yılAsıl siz nerde yaşıyonuz KDSŞLFSDKŞFK Abim kiraya çıktı 22 bin lirayla yaşıyor baya baya. Aslında insanlar abartıyor hayatta kalınıyor yani.
- 1 yıl
Ben haftada min 5000 tl harciyom zaten ihtiyaclari saymazsak
Cevap sahibi1 yılAslında elinde para olan herkes öyle harcıyor ben çok yaşadım bu durumu. Mesela 100 bin TL yi 2 günde harcarım istesem o kadar potansiyelim var. Ama bana 5 bin tl 1 ay hayatta kalırım. Önemli olan parayı yönetmek
- 1 yıl
kanka ben hayatta kalamam Aksbdjwnsjwnx
Cevap sahibi1 yılBiliyorum ALŞKDŞLASDKŞLAS Anladım zatenn ama parayı yönetmeyi öğren ne olur ne olmaz yani. İnsanın başına ne geleceği belli olmuyor. Hep bir B planı olmalı insanın yani. Mesela bugün sokakta beş parasız kalsam ne yaparım diye düşünmüyorum çünkü bir planım var ŞLSADKFLŞSDKF
- 1 yıl
kanka şu gülüşleri bi al da uza
1 yılAbi durumun çok iyiyse 5 bin de az. Bu maddi durumla ilgili zaten. Paran varmış almışsin. Niye soruyorsun çok mu diye :) tuhaf soru
01 Yorumla- 1 yıl
Birisi çok dedigi icin kanitladim ona
1 yılCeketlerimi indirimden yakalamaya çalışıyorum genelde fazla gibi ama değil gibi de 😄 bir tişört nereden baksan 1000₺ olmuş
08 Yorumla- 1 yıl
tshirt 1000 ne 300 ver
- 1 yıl
Hangi tshirt o 1000 olan. Standart tshirt 300 400. Sen levis jack jones bakarsan pahalidir elbet
- 1 yıl
@Silhouettee hayır en uygun yerlerde bile min 400-500 ben hiçbir yerde 200-300 e tişört görmedim
- 1 yıl
Neden sen londrada mi yasiyorsun
- 1 yıl
Hayır şekerim İstanbul’da hsjdjdj
- 1 yıl
Ama nasip olursa tabi manifestleyelim 💅🏻💅🏻
- 1 yıl
İstanbul'da mağara olduğunu bilmiyordum
- 1 yıl
Mavi, little big vs tshirtler 350 400 arası. 1000 liralık pahalı markalara yaklaşma durumun yoksa
Kankam ne aldın öyle diyecem ama normal dün bende oglana aldim bir üst olmus 1500-2000
Toplam 8600 gitti01 Yorumla- 1 yıl
aciklamada
Normal ya. Ben de arada eksigim oluyor bir çıkıyorum 10 bin gidiyor ama hep olursa sorun haline gelebilir.
04 Yorumla- 1 yıl
hep değil ama sık sayilir mi :d
- 1 yıl
sakinn birikim yapıyom
1 yılBacım millet bir alış verişte 70 bin harcıyor bir sene alışveriş yapmıyor senin ki de harcamamı be
13 Yorumla- 1 yıl
knk ama ben hep bişe aliyom ajdnjd
- 1 yıl
Olabilir ama o 4-5 bine en kötü 5 parça malzeme almışsındır yani yaşantına göre çok olabilir ama standarda göre bir mont parası
- 1 yıl
Knk bu sadece üst giyim mont yok, pantalon yok ayakkabi yok
kıyafetler çok pahalandı aldığın parçalar çok değil ama eskiden bu paraya 15-20 parça kıyafet alırdın çok sinirlendim şu an
00 YorumlaNormal bu ekonomi de sadece ceket o fiyat zaten ucuza bile almissin
03 Yorumla- 1 yıl
blazer ceketler o kdr degil ki
- 1 yıl
ay bi de guzel olsalar
1 yılYani ne aldığına bağlı birde tesettürlü biri isen normal bu fiyat tesettürlüler için uygun hicbirsey kalmadı her şey çok pahalı
00 Yorumla
1 yılEtiket fiyatlarını göz önüne alırsak gayet uygun bir alışveriş olmuş. Ben geçen hafta yaptığım kıyafet alışverişine 20 k harcadim 🥲
00 Yorumla8 parca bu fiyata cok iyii...
Ben bi ayakkabi aldim anasinin nikahi olmis 27500 aq 😥
08 Yorumla- 1 yıl
27,5 kim ayakkabiya verir ya deli misin
- 1 yıl
doları tlye mi ceviriyon sen söylerken
- 1 yıl
he tamam işte tahmin ettigim gibi
- 1 yıl
Sen neyle maas aliyon
1 yılBugün yani dün kıyafet ve parfümde 16740 tl harcadım.
06 Yorumla- 1 yıl
parfüm ne kadardı merak ettim
- 1 yıl
Versace Eros tek kokum. 4700 idi
- 1 yıl
yorumdaki arkadas parfume 12k vermis sence deger mi
- 1 yıl
12K yi yanyana görmemiştir o
- 1 yıl
ksnxkwnxnx
- 1 yıl
Burada herkes bol keseden atıyor daha doğru söyleyeni görmedim. Adam mimarım diyor aa meslektaşmışız tanışmak isterim diyorum zoraki numarasini aliyorum abi ben işsizim yalan soyledim mimar degilim diyor
1 yılNormal bu zamanda maalesef yani anormal olması lazım ama o kadar çok alıştık ki artık
01 Yorumla- 1 yıl
👍🏻
Bence az. En fazla 3-5 parça bir şey ediyor şu ekonomide.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSezonda ve ortalama marka alırsan bir elbise sadece o kadar. Ama yine de normal diyemem milyarder değilsen ekonomini indirimde alışveriş yapacak şekilde ayarlamalısın taksite bölerdim ben olsam
00 Yorumla
1 yılAz mı çok mu oldugunu bunu senin bütçen bilir biz değil
00 Yorumla50 K bugün Şıp diye gitti...
00 YorumlaDün 24k harcadım o yüzden bu sayı bana çok normal geldi.
00 Yorumla
1 yılİyi harcamışsın. Maddi durumun iyi ise az bile.
00 Yorumla
1 yılNormal. 1.5 - 2 binden aşağı bisey kalmadı gibi bisey
00 Yorumla
1 yılGeçen ay sadece 3 sweat alsım 12 k tuttu efendim maalesef bu ekonomide böyle
00 Yorumla
1 yıl4750 TL dediğiniz aşağı yukarı 130 dolar para zaten.
00 Yorumla
1 yılSadece üst 4750 fazla değil mi 🙄ben bir üste Max 1500 veririm fazlası zaruri
00 Yorumla
1 yılAzdır bence çokta yüksek bir rakam değil diye düşünüyorum
00 YorumlaFazla üst parçalar ceket diyorsun falan diyorsun tişört bluz için fazla o paraya daha çok ceket alırdım altı üstü tişört pazardan bile alınır pahalı alınacaksa sweat ceket falan alınır
14 Yorumla- 1 yıl
Bir tshirte en fazla ne kadar verirsin? Ayrica ben pazardan giyinmem
- 1 yıl
evet öyleyim
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBeş altı parça aldığını düşünüyorum normal
10 Yorumla
1 yılbende bir kargo pantolona , bir tişörte , bir poplin şorta 2275 tl ödedim.
00 YorumlaBu sorunun alt metni: 'Bakın, param var!' gibi duruyor ama belki de sadece onay bekliyorsun. Öyle mi?"
01 Yorumla- 1 yıl
Az oldugunu dusunerek sordum.
Normal canim. zenginim triplerine girmeye gerek yok
03 Yorumla- 1 yıl
zaten zenginim ve zaten az oldugunu dusunerek sordum canım
- 1 yıl
seninki de egosal sorunlar
Normal ben bir ayda kıyafete 10k harcamistim
00 Yorumla
1 yılOha demek isterdim ama demicem. Çünki ülkemiz öyle bir ekonomik krizin içindeki normal bir şey.
00 Yorumla
1 yıl8 parça çok uygun bence tek bluz 1000 küsür zaten zarada falan gayet güzel.
00 Yorumla
1 yıl100€ üstü sanırım:) . Benim bir ayakkabı param ve sigarama ayda 300€ veriyorum yani verirdim bende
010 Yorumla- 1 yıl
Sigarayı az içiyorsun o zaman
- 1 yıl
@yabancıerkek 1 paket 31 tane günde
- 1 yıl
Çok az aynen..
- 1 yıl
Hangi sigara o ya
- 1 yıl
300 tl değil 300€<<
- 1 yıl
Bende almanyadayım anlıyorum
- 1 yıl
Almanya da satılıyor
- 1 yıl
@yabancıerkek iyi napim
- 1 yıl
Hava atma işte
- 1 yıl
@yabancıerkek ne havası ya
1 yılwow peşin ha :))
01 Yorumla- 1 yıl
nolmuş
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.
1 yılNeler aldın o paraya. Fazla
02 Yorumla- 1 yıl
yazdim aciklamaya
- 1 yıl
Fazla
1 yılBen o paraya deri ceket aldım.
02 Yorumla- 1 yıl
deri cekete normal ztn
- 1 yıl
Ucuz olan bir şey kalmadı ki.
Skecher ayakkabı alıyorum zaten 3bin
Yapacak bir şey yok
1 yılNormal olmaması gereken normal bir fiyat
01 Yorumla- 1 yıl
Lan Yasiyon muuuu
Bir ayakkabı alıyorum o kadar tutuyor normal bence
08 Yorumla- 1 yıl
Bu ayakkabısız ama
- 1 yıl
kwnxjwbxnwnxjsbxn
- 1 yıl
12k yan yana görmussundur ya o kadar da degil
- 1 yıl
Ya hayır ben gerçekten anlamıyorum tanımıyor etmiyor yan yana görmemiştir demek nasıl bir aşağılık kompleksidir ya, önceki sorularıma bile baksan parfüm hassasiyetim olduğunu görebilirsin. İnsanlar gerçekten bazı şeyleri çekemiyor, sana da aşk olsun ki laf verdin kekonun tekine 😅 bir de eros kullanıyormuş Allahım, belediye dağıtıyor o parfümü, sıksam tenim söver bana😅
1 yılNormal 1 pantolona 1.500 tl verdim aglicam
02 Yorumla- 1 yıl
nerden aldın
- 1 yıl
Bershka
1 yıl15 harcıyoz bi yemekte kıyafete iyi para
10 Yorumla
1 yılNormal , ayakkabı alıyoruz tek başına 3K zaten
00 Yorumlabu devirde çok normal
00 YorumlaArtık normal ama bi 8 parça almış olman lazım
00 Yorumla
1 yılBen o parayı kiraya veriyom.
00 Yorumla
s 1 yılBana az geldi zaten bir jean 1,5 yani
00 YorumlaGayet normal 2 kot aloyoeum 4 k
00 Yorumla
1 yılBu zamanda normal
00 Yorumla
1 yılNormal artık her şey pahalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNormal ama sürekli oluyorsa anormal.
01 Yorumla- 1 yıl
tamam
Gizli Üye(18-24)1 yılSadece üst ise çüş yaniii fazla
00 YorumlaAz tabiki ben fondötene o kadar veriyorum valla😂
03 Yorumla- 1 yıl
Mac mi?
- 1 yıl
güzel mi
Gizli Üye(30-35)1 yılBiraz abartmışsin sanki
00 Yorumla
1 yılEn son ne zaman alışveriş yaptığına bağlı
02 Yorumla- 1 yıl
küçükmüş
- 1 yıl
Ne küçük
1 yılNe aldığına bağlı
014 Yorumla- 1 yıl
knka üst giyim
- 1 yıl
Çok biraz ya
- 1 yıl
Bayram da alırsın büyük ihtimalle
- 1 yıl
geriye sadece pantalon, şort ve ayakkabı almam gerek. :d
- 1 yıl
Onun için bütçen var mi
- 1 yıl
var
- 1 yıl
Çok iyi
- 1 yıl
Çorap satar misin bana ücret li olarak
- 1 yıl
Yok kanka çoraplarım bana lazım
- 1 yıl
Kullanmadigin eski olanlar onlar için dedim
- 1 yıl
Kac tl verirsin
- 1 yıl
Ne kadar istersin
- 1 yıl
Ords misin
- 1 yıl
Cevap bekliyorum senden
1 yılNormal bu dönemde
01 Yorumla- 1 yıl
bence de
1 yılBence normal çünkü her şey pahalı.
10 Yorumla
1 yılNormal
00 YorumlaBence ucuz
00 YorumlaNormal
00 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer