Kıyafet alışverişinde, peşin 4750 TL harcadım. Sizce bu az mı normal mi fazla mı?

Güncellemeler
1 yıl
Sadece üst bu arada.
Güncellemeler
1 yıl
Sadece üst. 8 parça. Ayakkabi yok pantalon yok mont yok. Sadece 1 tane blazer ceket var digerleri bluz tshirt falan
Kıyafet alışverişinde, peşin 4750 TL harcadım. Sizce bu az mı normal mi fazla mı?
Cevapla