Tek başına yapmak daha keyifli gönlümce istediğim mağazalara sırasıyla gitmek ama bazende yakın arkadaşla yapmakta iyi olabiliyor sonrasnda güzel bir yemek gömüp kahve içmek daha güzel bir aktivite haline dönüşüyor
Ben tek başıma yapmayı seviyorum, çok nadir arkadaşlarımla çıkıyorum. Çünkü hemen deneyip alıyorum, hızlı hızlı geziyorum. Yanında biri olunca bağımlı oluyorsun o kişiye.