🌹
Tek başına alışverişi mi arkadaşla alışverişi mi tercih edersiniz?
🌹
Bonjour!
Tek başına yapmak daha güzel. Aldığın şeyleri sorgulayan biri olmuyor ama bazen insanların fikirlerine, zevklerine ihtiyaç duyabiliriz. Başkasının fikri istediğiniz tarzda olabiliyor. Ben, zamanım oldukça tek yapıyorum. Başkasıyla da yaparsam fark etmez yani. Severisss. ❤
😊
Bazen arkadaşlarla bazen tek değişiyor
Teşekkürler beybi🌺
Rica ederim.🤍🎀
Cevap
14Cevap
Tabii ki arkadaşlarımla çıktığım bir alışverişi daha çok tercih ederim
Tek başıma gitmeyi daha çok tercih ediyorum. Arkadaşlar sadece kafa karıştırıyorlar.
Tek başına alışveriş iyi olmuyor yanında bir arkadaşın ile gidersen iyi kötü vb yorum yapıyor o yüzden arkdaş ile gitmek daha iyi oluyor.
Parayı bulduk da
Alışverişi kimle yapsam derdi kaldı
Para yok paraaaa
yanında biri olunca illaki karışılıyor tek başıma daha rahat daha özgür hiisediyorum
Arkadaş sevgili kardeş hiç yoktan fikir sorabiliyorsun güzel oluyor
Arkadaşlarımla alışveriş değil, yüz yüze gelmeye bile tahammül edemiyorum. Giderim, ne lazımsa alırım, bir kahve içer çıkarım.
Arkadaşlarımla gideriz çok geziyoruz biz
Tek başıma alışveriş yapıyorum genelde
Arkadaşlarımla kesinlikle
Arkadaşlarımla daha eğlenceli.
Tek başıma tercih ediyorum
Tek başıma daha rahat alışveriş yapıyorum
Ne fark eder, alacaklarımı alıp çıkıyorum işte.
Pek çok işimi yalnız yaptığım gibi...
Annemle çıkarım
Tek başıma.
Tek Başıma.
Fark etmiyor
Tek başıma.
Arkadaşlar ile alışveriş yapmayı tercih ederim.
Tek başına
Arkadaşlarla
Tek başıma
Tek başıma.
Yalnız, yalnız
Tek başına
Genelde alışverişi sevmem:)
Tek başına
Tek başıma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar