genelde kaç taksit yaptırırsınız yaptırdıgınızda? ben 2-3 diğerlerini çok uzun buluyorum :P
2 .
3 .
4 .
6 .
9 .
12 .
diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Taksit miktarını genelde 30 tlden aşşa düşürmem uzun takit banada uymuyor öde öde bitmiyo limiti meşgul ediyo boş yere
Kıyafet eskiyo taksit bitmiyo @mk :)))
aynen panp 3 taksitten yukarısı kötü öde öde bitmiyor :D limitten gidiyor düşünemiyorum bir buluz alıp yarım yıl taksidini ödemeyi :P
Be kız arkadaşıma orjinal deri bir mont almıştım spor bişey 4 sene önce 1400 küsür tl ye
2200 limitim vardı
Yük olmasın diye 200 peşin verip 12 taksit yaptımıştım
Yaptırmaz olaydım 2 iş değiştim dolayısıyla 2 banka değiştim o karta mahkum kaldım resmen deli etmişti beni
Kartı iptal edecem diye kalan taksitleri peşin ödemeyide almamıştı hipneler ne uğraşmıştım
Kiyafet alirken once biriktiririm sonra taaak pesin para konusur. Miyafet almadim hic ona bisey diyemicem :)
Taksitli alışveriş yapmıyorum nakit takılıyorum kafam rahat oluyor
Pahali bişi değilse genellikle peşin. Diğer türlü 3 falan
Cevap
10Cevap
peşin alıyorum kardiş taksidi hiç sevmem. zaten karlı oluyor. :)
Tek. taksitle uğraşmıyorum. Aha aklıma geldi daha yeni Timberland a 500 çektirdim içim gitti içimmm
miktarına baglı 200 ise tek geri kalanı 3 5
Mıyafet alırken peşin alıyorum kank.
vaays panp biz peşin alamıyoruz diye övün zaten asdfd :D
Kredi kartı kullanmıyorum, cash konuşur.
Pahallıysa 4 taksitle
Keş veririm aga ben parayı ne o öyle taksit maksit
mahalle krolarına taksit yapmıyorlarmıs zaten panpa endişenlenme sen asdf
Cash yazılır keş okunur sonra da kro olunur okunduğu gibi yazınca. Sen medeni ol ablacim biliriz neyin ne olduğunu
konusmalara bak. ben keş demeneme dedim :DD::D:D taksit maksit aga abicim bune l*n asdfghjhgfd
Kıyafet miyafet te aynı hikaye sende bizi2 camiadansın o zaman
bonus karta en fazla 6 taksit yapıyor şerefsizler
Tutara bağlı :)
2-6 arası degisir
Kredi kartım yok benim :)
Tek çekim :)
ben sürekli 3 taksite atıyorum limiti geçmemek için :D:D:D
120 ay yaptryrum odemesı kolay oluyor
evet panp bir tişört bir kot her ay 10 kr öde ak ne rahat :D::D:D
cash
nakit :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar