Kardeşlerim dışında hediye alanım olmadığı için bu soruya şöyle cevap vereyim. Anahtarlık da alınsa mutlu oluyorum. Önemli olan düşünülmek. Kardeşimin üni okurken bana aldığı anahtarlığı 12 yıldır kullanıyorum 🙂
1. si insan sevdiği tanıdığı insanın neyi eksik neyi sever bilir 2. si tanımasan bile örneğin bir kadına alabileceğin yararlı bir sürü şey var maskara, parfüm, kazak vs gibi yorumunuzda baya saçmalamışsınız ama umarım bu sefer anlayabilmişsinizdir yazdığımı
profilin para ve alışverişle ilgili sorularla dolu. bunlar parayı önemseyen biri olduğunu kanıtlıyor. birine bir şey hediye etmekteki amaç o kişiye olan sevgimizi hediye yoluyla ifade etmektir. amaç o kişinin maddi ihtiyaçlarını gidermek değildir. ben de senin bunu anlayabileceğini düşünmüyorum ama bi umut işte
Senin beynim kıvrımlı herhalde o yüzden fazla uğraşamicam seninle. Anlatmak istediğim ile para ilişkisini nasıl çıkarabildin ya gerçekten bu kadar beyinsizlik beni sinirlendiriyor ve evet para herkes için önemlidir ama sorumla hiçbir alakası yok umarım uzaklarda bir yerde saçmalarsın artık
tabi ki ben yaş mesele yapmadım ama işte her şey herkese hitap etmiyor ben hep bu tür şeyler hediye ettim hayatım da ki kadın yaşıtım değildi epey olgun biriydi ve ne aldıysam hayranlıkla baktı bana
Çok yaş farkı benim hoşuma gitmiyor ama şöyle de bir şey var ki gerçekten yaşlar sayıdan ibaret bazen kafa yapılarının uyuşması çok önemli. Sonra noldu hanımefendiye nerde son buldu veya devam etmekte
bende her zaman böyle düşünmüşümdür yaş farkı sayıdan ibarettir sadece mantık ve niyettir insanın karakterini belirleyen şey o benimse mişti ki 3 4 kere buluştuk her fırsatta arardı beni müsaitsen konuşalım derdi hiç bir zaman tam anlamıyla sevgili olmadık olamadık adını koyamadık cinsellikte yaşanmadı hiç aramız da ne hayatından gitmemi istedi ne de ilerlemek istedi öylece duruyoruz rehberlerimiz de attığım durumlara bakıyor takip ediyor
Orijinal, farklı, nostaljik olabilir, el emeği kendi hazırladığı ama anlamlı ve güzel şeyler, kırtasiye ürünleri, bana özel kaleme alınmış şeyler. Ve birçok kaliteli güzel ürün.
Çevremdeki insanların tam da böyle olmalarını isterdim ki kitap bittikten sonra içeriği tartışabilelim. Ama sadece kitap bittikten sonra olayları düşünmekle geçiyor vaktim. Bu yüzden ne kadar çok teşvik edersek, o kadar fayda. Herkes için tabi 🙂