zara fiyatı 400 tl alınır mı? Kıbrıs'a gidicem orada giymek için alacagım

zara fiyatı 400 tl alınır mı? Kıbrıs'a gidicem orada giymek için alacagım

Model çok güzel değil ve sana bol durmuş. İlla almak istiyorsan küçük bedenini almalısın bence.
Cevap
84Cevap
Bence yakışmış.
sen çok güzelsin ama ben elbisenin modelini beğenmedim, 400 de verilmez buna :/ daha güzel modeller vücudunu daha güzel gösterecektir
Elbise güzel bence yakışmış da. Ki Kıbrıs'a geleceksen al öyle gel Kıbrıs'ta bir tık daha pahalı olabiliyor giyim.
Bu elbiseyi bedava verseler giymem daha güzel elbise bak bnc
Yaa fena değil de belin bir tık daha ince olsaydı daha çok yakışırdı gibi
35 yaşında 3 çocuk sahibi teyze kombini sdvhkjbjkaslıokşp
30 yaşında 3 çocukluyum bana laf soktun gibi ben bunu asla giymem
Hızlısın arkadaşım :) 4 de gelir yakında
Sanane 6 da gelsin
Ben de 1 var bu yaşımda daha :) iyi yapıyorsun bişey demedim kızdın hemen :/
@justelase bana gitmez eşim kıskanç açık bize göre zaten giymem ben çatirını çuturunu bilmem
Yakında 2 dersin 1 çocuk tek sıkılıyor
Biraz büyüsün 2 derim ama şu an çok erken
Evet üst üstte çok zor oluyor.
Bizim 1 daha minnak zaten. 1.5 yaş 😄😄
Hmm ben kızım 14 aylıkken hamile kalmştm. Eşim ilgili biri olsaydı 6 tanede yapardm eşim ilgisiz olduğu için 3 çocukları çok severim çünkü. Yalnz büyüttüm ben çok zor oldu
Kontrollü olmak lazım aman dikkat :)) ben kafa olarak çok dağılsın ya çocuktan sonra :/
Anlamadm
Dağıldım*
Ben anlatamadım:))
Niyeki evet bu çocuğa kadın bakar ama dağılan erkek oluyor anlamadm bende bunu
Ben çok beğendim, sana da yakışmış. Umarım almışsındır :D
Ben beğenmedim. Nasıl anlatsam... Yok olmamış
Üst kısmını pek beğenmedim daha güzel elbiseler bulabilirsin fiziğin de güzel zaten
Etek boyu daha kısa olmalı göğüs dekoltesi daha derin
Kumaşı rengi güzel ama göğüs boyun kısmına ne yapılabilir ki
Öncelikle elbise yakışmış ama fiyatını neden belirttiğinizi anlayabilmiş değilim.
Ya elbise cok kotu yA da sen vasatsın degıl 400 200 e bile daha guzelını bulurum zevksiz seni
tenin ile renk uyumu güzel fakat eski bir modele benziyor
Üst kısımda bir şekilsizlik var gibi. Ama güzelde durmuş üstünüzde
Benim tarzım değil.. Zevkine uyuyorsa al.. Keyifli günler..
Model güzel sana da yakışmış ama desen genç işi değil pek, daha canlı renkleri var mı?
Kalça tarafı bir tık daha bol modeller var ise daha çok yakisabilir diye düşünüyorum.
Bence aşırı yakışmış , al kaçırma benim görüşüm bu.
Fiyatı uygun Sana da çok yakışmış al seneye Bahar da geldi
Güzel olduğun için yakışmış elbise nel para etmez bence
400 fazla diemicem bugün almazsan haftaya 500 yaparlar al gitsin
Bu fiyata daha iyisini bulabilirsin elbise güzel desenleri kötü rengi kötü düz beyaz veya siyah olsa effsaane
400₺ etmez diyecem de para o kadar değersizleşti ki eder. Yakışmış bence al.
Çok sıradan bir tarzı var alma bence daha çok böyle Göze hitap eden bir şeyler olmalı
Ben pek beğenemediğim açıkçası fiziğin çok güzel ama bu elbise sana göre değil yakası falan garip duruyor
fiziğin güzel ama farklı bir elbise olabilirdi
Gayet güzel elbise , sende taşımışsın elbiseyi güzel vücut
Etek kısmı çok uzun dekoltede yok gibi dahaderin olması lazım bana çok basit geldi
Evlimisiniz eğer evliseniz eşinizden soramalisiniz?
Size elbise yakışmış ama ben elbise modeli sevmedim hoşuma gitmedi başka model al bence
Şöyle siyah ya da mor düz bir elbise alsana çok yakişir
Sofra bezi gibi ama olsun sen beğendiysen al derim
çok yakışmışş bence diğerlerinin zevki yok ve seksi görünüyorsun hiç düşünme al bu elbiseyi
o elbise senin için dikilmiş
yazlık için iyi ama çokta marifeti yok
Temizlik bezi olarak kullanacaksan alabilirsin
Aşırı yakışmış kesinlikle almalısınnn
Yakışmış, çok güzel
Mutlu hissediyorsan giy tabi
Göğüs yok olmamış canım
Evet vücudun güzel olduğu için iyi durmuş
Elbisenin modeli güzelmiş
İdare eder çok da şık değil ama
Boynunda ki ip ya koparsa
Bence bu elbise 400 TL yi hak etmiyor.
Dümdüz bişeysin 400 TL’ye yazık
Yahu 400'e elbise bulmuşsun kaçırma. Yakışmış
Elbise güzel ama askı tarafı hoş durmamış.
Al para değil ama havalar soğuk
Fiatida uygun yakismis
Vücudunla alakası yok elbise güzel değil
Neredeyse herkes beğenmemiş ben niye bayıldım..
yakışmış, başka açılardan fotoğraf gelir mi ki :)
Olmamış, kırış kırış bir şey.
Çok yaşlı işi bir modeli var.
güzel. yakışmış bence.
O fizikle ne giysen yakışır
Bu o kadar güzel bi elbise değil bence ya
Vermeye mi gideceksin bebeğem 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?