Zaman kaybının birinci nedeni: belki daha ucuza bulurum diye baktım ama istediğin fiyata bulamıyordun sıfırdan farksız fiyatlar herkes fırsatçı kendisi 2 yıl önce 100 liraya aldığı ürünü şimdi 1000 TL ye satıyorlar. her şey pahalı diye fırsatçılık yapanlar çoğaldı. Zaman kaybının ikinci nedeni: ürün hakkında bilgi almak için mesaj atıyorum mesajlara geç cevap veriyorlar ya da hiç mesajlara bile bakmıyorlar. Adamın satmaya niyeti yok öylesine koyuyorlar kazık fiyata mesajlara bile bakmıyorlar. Hayal kırıklığına uğradım. Stres atayım dedim daha çok stres oldum sinir oldum. Bende almaktan vazgeçtim almayacam ihtiyacım olduğu halde. Fakirlik en boktan bişey
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İkinci el ürün bakmak tamamen zaman kaybı mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
zaman kaybı tabiki adamlar yırtık pırtık monta 600 700 yazmış zaten sıfırı 1000 kim para verir yırtık şeye tamamen canım bunlar
Bende wifi sinyal arttırıcı alacaktım keşke eskieden alsaydım 90 TL ye şimdi 250 TL ikinci elde 180 200 TL
Mesajlara da mesaj yazmıyorlar görüldü atıyorlar bana neden öyleleri denk geliyor
lavuk çok yapacak bir şey yok
Ürüne göre değişir. Elektronikte, beyaz eşyada sıfır tercih edilmeli.
Durumum olsa sıfır alacağım
Ne lazım sana?
İşlemcisi iyi telefon onu sonraya bıraktım wifi sinyal arttırıcı alacaktım
Ankara'da ucuza var
Hangi mağazada
Magaza değil
Nerde
Facebookta
Facebook grupları var onlar mı
Evet
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!