AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Evettt , böyle bir tutkum var. Özellikle gelen kargolar teknolojik ürün ise sabırsızlıktan kuduruyorum 😂😂😂
Ay ben de, ben deee 🤣🤣
Deli olduğumu düşünüyordum. Yalnız olmadığıma sevindiim 😂😂😂
Saçmalama bu gayet normal doğal bir duygu
Evdekiler soktu beni bu psikolojiye 😅 Ana kız onlar alışkınlar iki günde bir kargo geliyor. Hepsi kardeşim yüzünden 😂
Bizim kargo firmasına gelen paket patladı. Adam gözünü kaybetti. Meğer Temizlik ürünleri kimyasal koymuşlar. Dikkat etmek lazım o yüzden. Çok da heyecan yapmamak gerek..
https://www.google.com/amp/s/www.yenicaggazetesi.com.tr/service/amp/kargo-paketinde-kimyasal-sivi-patlamasi-2-yarali-588572h.htm
Bir adet Loreal paris gördüm sanki, paraya kıyılmış ::D
Ahahah aynen güzel kıydım
güle güle kullan :D
Teşekkür ederim
Eskiden evet, ama şimdi değil. Hala açılmamış kargo paketlerin odamda duruyor.
Peki neden hala açılmamış neden açma hevesi isteği yok
Bu aralar öyle hiç bir şeyden zevk almıyorum hevesim yok.
Anladım umarım biran önce eski keyfin yerine gelir
Bunu görünce kargom gelecegını hatırladım. O kadar heyecan olmuyor 😂
Nasıl olmuyor ya sen heyecanını kaybetmişsin
Unutuyorum ben aldıgım şeyleri 😂 geçen gün kargo geldı açınca hatırladım ne aldığımı 😂
Değişik. çok tuhaf geliyor anlattıkların
Kupa aldım bir hafta oldu gelmedi. Senin bu paylaşımı yapınca hatırladım ve teslim tarihi dünmüş.
Bu kadar umursuyorum işte 😂😂
Ben var ya her gün kontrol ediyorum Kargom nerede ne durumda Ondan sonra geldiği zaman da böyle yemeğimi yiyorum açsam çayımı koyuyorum hem içiyorum arada hem açıyorum böyle keyifli keyifli açmayı seviyorum Heyecanıma heyecan katıyor
O heyecanın yarısı olsa bende yeter 😂 paketlerı açarken mutlu olmak falan.
En son saat kordonu aldım , paketi açıp kordonu köşeye attım 😂😂
Işte ben küçük şeylerle mutlu olabilen bir insan olduğum için ve senin ruhun ölmüş olabildiği için normal 🤣
Allah senden razı olsun , serin bir cumartesi gecesi kahve içerken ruhumun öldüğünün haberini aldım.
Sağ ol koca yürekli hanımefendi sağ ol 😂😂
Biraz da depresiflik seziyorum kapak fotoğrafından doğru mudur acaba Gökhan Bey 😂
Depresif degılım hem de hiç. Ama T. C şartlarında mutlu olmak kolay olmadıgı için onu yaptım.
Bir de o hareketi çok sevıyorum , bebeğim gibi 😂
Evet tamam haklısın Bak şimdi öyle düşününce Ben de mutsuzlaşmadım değil 😂
Durduk yere dert sahıbı olduk hadı buyur 😂
Aynen akşam akşam cumartesi gecesi dert moduna girmek iyi olmadı hemen çıkalım 😄
Ben çıktım bile. Ortalama 7 saniye sürer benim o modda kalmam 😂
İyi bari buna sevindim😂
Ooo sevap point kasmış oldum 😂
Abart 🤣🤣
Yok yeter bu kadar. Sevapta kastıgıma göre ben kaçar 😂
İyi geceler kuryelere söven kadın 😂😂
Ne sevabı kastın be ne yaptın sanki 🤣🤣
Kuryelerede sövmedim ayrıca
Sanki ne aldığımı bilmiyormus gibi heycanlanırım 🤣🤣
Yaa ben dee aynı öyleyim 🤣🤣
Haklıyız ne çıkacağı belli mi 😂
Belli ama heycan yine de tavan 😂😂
Bazen beklediğin gibi olmuyor…
Ne almış kız bn merak ettim şimdi 😄
Beklediğim gibi olmayınca derinden üzüntü yaşıyorum ya
Aşırı heyecan veriyor kendim sipariş etsem bilr nedense heyecan sarıyor sjsjjs
Oldukça heyecan verici açana kadar sabırsızlanıyorum.♥️
Katılıyorum, içinden ne çıkacağını bilmemek de double heyecan 🤣
Hatırladığım kadarıyla öğrenciyken heyecandan öldüğüm ilk kargo paketim gelen kredi kartımdi... Sonra anamızı s...😁😁😁 Yani heyecandan öldüm Bir de normal öldüm
Gelecek olan paketi bildiğin için heyecana gerek yok nasıl olsa biliyorsun ne var içinde
Hediye veya , ansızın evine bir paket geldiğinde ok
Evet. Hem de fazlasıyla. Ne olucağını biliyorum ama yine de süpriz bir hediye paketi gibi geliyor bana😅.
Ne aldığımı bildiğim için sürpriz yok. Trendyol u eve toplamışsın, güle güle kullan 🤭
teşekkür ederim 😌 Evet biraz öyle oldu🤣
Çok heyecanlı olmuyorum içinde ne olduğunu biliyorum çünkü
Evet, hem de çok heyecan verici. Anlatılmaz, yaşanır. 😁
İlk paketimi hatırlıyorum çok heyecanlıydı bir albüm siparişiydi
İçinde ne olduğunu bildiğim için heyecan verici değil
eskisi kadar heycan vermiyor önceden biliyorsun içindekini çünkü
yurt disi deepweb siparislerim sadece heyecan verir. cunku gelisi aylari buluyor 😁
İçinde ne olduğunu bildiğim için heyecan vermiyor😄
Tabiki evett çok güzel hissettiriyor sanki başkası almış da bana hediye edilmiş gibi
Evet sanki ben değil başkası hediye göndermişcesine heyecanlanıyorum 😂
Paketin içinde ne olduğunu biliyor olsak da heyecan verici
Pis kokuyor hep paketler ondan çok keyifle açamıyorum :D
Hiç kargo gelmedi ki, bir kez gelmek üzereydi o da gelmesin diye ne çaba sarfettim postanede
Hala salatalık çıkar mı acaba korkusuyla açtığımız paketler olduğu doğrudur
daha fazla haz aldığım çok az şey var ❤️😌
Benim de 💜😌
çok tatlış sweat buldum balımsı alsam mı ben bunu acep ki ama evde giyerim herhalde 😂😂
bak bak
www.trendyol.com/.../kadin-pembe-cilek-baskili-3-iplik-sardonlu-kapusonlu-kanguru-cepli-oversize-salas-hoodie-sweatshirt-p-358579841
Gerçekten tatlış ama alınmaz çünkü alıcı yorumlarına baktım çoğuna sökülmüş gitmiş alıcı yorumları benim için çok önemli ama rengi canlı çok şirin 😄
ben bütün kullanıcı yorumlarını okurum ama güvenmek istiyorum sökük gelmemesine 😂
Tüm satıcıların aradığı alıcı şans tanıyan güvenmek isteyen fırsat veren 😂
o benüm 😌 hiç yorumsuz ürün bile aldım ben kızım cesaretimi sorgulama 😀
Vay bee ee sonuç nasıldı memnun kalmış mıydın?
evet 😂
İyi bari 😂
herhangi bir sürprizle karşılaşmamak için heyecanlanıyorum
Çok heyecanlı ya içinde ne olduğunu bilsen bile o heyecan çok farklı😅
Evet, bayılırım kargo açmaya. 🤓
Heyecanlı değil bence :D
sıfır heycan var bende
aldıgım ürünü bıldıgım ıcın heyecanı yokkı :D
Doğru gelmiş mi diye stres yapiom
Bence çok heyecanlii 🤗
Yırtıp parcaliyorum hemen
Evettt dünden beri sekiz tane açtım jdjssj
Bence öyle ben severim
Evet aşiri heycanlanirim sevincten
Cinsellikten daha çok zevk verir
Herkes için heyecan vericidir kesinlikle
Beni de heyecanlandırıyor bu. Çok saçma…
Eet çok zevkli bende alcam kıyafet
Hemde cok fqzlaaa.
Keske seninle tanısabilsem
Ne çıkacağı belli.. Heyecanlanmam..
Evet bencede heyecanlı
Bazen sıkılıyorum
Aynen..
Yok be :D
Peki ya onları dağıtmak? 😂 😂
Severim evet
Gelmiyorki
Bookta çıkabilir 😀
Sevmem değil
Evet
Hayır.
Eveet
Evet
Hemde nasıl …
Evett