Kombi bozulmuş, evde geniş Vaillant yüksek kcallı bir şey baktık 30 bin dediler. İkinci el alsak sorun olur mu? daha önce alan var mı?

Kombi bozulmuş, evde geniş Vaillant yüksek kcallı bir şey baktık 30 bin dediler. İkinci el alsak sorun olur mu? daha önce alan var mı?

30 bin TL mi 😳
Bence internet üzerinden aynı ayarda bir kombi alın 15-20 bin arası güzel markaların kombileri var hem sıfır olur getirir kargo kapıya kadar sizde montaj için montaj yapacak kişileri ararsınız montaj için kendi servisleri ücretsiz montaj desteği vermiyorsa tabi ozaman pamuk eller cebe
Ama bir kombiye 30 bin verilmez ya
BSH veya valiant markalarının kombileri internette 18 bin gibi fiyata sahipler ordan almak daha avantajlı olur hem sıfır olacağı için herhangi bir sorunda olmaz aynı ayarda ölcülerde almanız yeterlidir
Satıcı işte bu tesisat yapan kişi 30 bin dedi. Şok geçirdik tüm ev. İnternetten bir bakayım başka markalara
Evet öyle yapın sonra eşiniz ozellikleri karşılaştırsın veya anlayan birisi
Aynı ozellikte alın montaj fiyatı da genelde 500-1000 TL arasındaymış alırsınız 17 ye 18 e montaj dahil dolabı da yoksa bir de dolap oh mis
Geçen sene beğendiğim botlar 2-3 kat artmış. Gereksinim duymasam da üzüldüm. Keşke alsaydım 😁
Asgari ücret zamlarından sonra daha da artacaktır.
30 bin ne ya diyemedik. Artık müsait zamanlarda beyaz eşya stoklamak lazım
Aynen. Bizde bu zamlardan önce almıştık ev için beyaz eşya, doğalgaz tesisatı vs büyük kazanç oldu ailem için.
Kıyafet gibi bazı konularda pişmanım alım yapmadığımdan.
Nasip 😊
Allah sonumuzu hayreylesin bu piyasa ne olacak böyle umarım uygun fiyatlı sıfır alabilirsiniz bu tarz şeylerde sıfırdan yanayım ama imkanınız ikinci ele yetiyorsa da çok dikkatli bir şekilde inceleyip almalısınız tabi bu da nasip kısmet işi buderus çok iyi bir marka da ama yine de en iyisini siz bilirsiniz benimkisi sadece bir tavsiye
Cevap
5Cevap
Bakımlı temizse al
Bakımlı temizse al ama tavsiye etmem. Kombi işi sıkıntılı iş
İkinci el ne olduğunu bilemezsin
Garantisi de olmayacak
Tabiki de olmayacak
Toplu alımlarda ucuza geliyor diyorlardı, apartmanda kombisi bozulan falan varsa toplu alsanız kaça gelir acep?
Bakimi yapildiktan sonra 2. El olur tabiki
Yuh ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?