Arkadaşımla beraber bir doğum gününe gideceğiz. Doğum günü olan kızı ben tanıyorum ben sadece eşlik etmek için gidiyorum. Hediye almasam ayıp olur mu? Sonuçta tanışıklığımız yok.

Arkadaşımla beraber bir doğum gününe gideceğiz. Doğum günü olan kızı ben tanıyorum ben sadece eşlik etmek için gidiyorum. Hediye almasam ayıp olur mu? Sonuçta tanışıklığımız yok.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence gerekli değil ama isterseniz alabilirsiniz
almak zorunda değilsin ama nezaket açısından ufak bir hediye alabilirsin, çam sakızı çoban armağanı.
elim boş gitmek içime sinmedi. Aynen küçük bir şey bakalım
Ufak bir hediye olabilir bence
Bende emin olamadım. En iyisi küçük bir hediye bakayım
Hayır arkadaşın almalı
Evet eli boş kıçı yaş gidilmez
Gerekmez
Gerek yok
Ufak bi sry