Arkadaşıma eşlik etmek için tanımadığım birinin doğum gününe gideceğim. Hediye almam gerekir mi?

Arkadaşımla beraber bir doğum gününe gideceğiz. Doğum günü olan kızı ben tanıyorum ben sadece eşlik etmek için gidiyorum. Hediye almasam ayıp olur mu? Sonuçta tanışıklığımız yok.

Arkadaşıma eşlik etmek için tanımadığım birinin doğum gününe gideceğim. Hediye almam gerekir mi?
Arkadaşıma eşlik etmek için tanımadığım birinin doğum gününe gideceğim. Hediye almam gerekir mi?
Cevapla