Bonjour!
Alacaksam en iyisini alayım diyenlerden misiniz yoksa bu da işimi görür diyenlerden mi?
- Ben iyisini almayı tercih ediyorum <3

Bonjour!
Alacaksam en iyisini alayım diyenlerden misiniz yoksa bu da işimi görür diyenlerden mi?
- Ben iyisini almayı tercih ediyorum <3

Kusura bakmayın belki alakasız olacak ama vitrine çıkan soruyu nasıl silebilirim acaba? Bir tanıdığım Google de o soruyu okusa ben olduğumu kesinlikle anlar. O yüzden soruyu silmek istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?
24 saat sonra silebilirsin sanırım
İşimi görsün yeter diyorum mecburen. 17 bin verip oyun pc si almak yerine 9500 verip bana göre iyi bir pc aldim. Oyunlari düşük ayarlarda oynamak bana yetiyor.
Cevap
6Cevap
Duruma göre değişir
ekonomik durumuma göre değişir bu yeri gelir en iyisini almak isterim yeri gelir bu da işimi göreni isterim
Ne alacağına bağlı herşeyin iyisini alamayız ama alacağımız ürünlerde farkediyor
İyisi olsun hep benimle olsun işimide görsün isterim. Tek seferlik sevmem alacaksam.
hayaller & hayatlar. En dusuk fiyatlar arasindan en iyisi mecburen.
İşimi görür diye yola çıkıp en iyisine yönelenlerdenim.
Bütçeme göre en iyisini alırım, ucuz olsun 10 tane olsun demem kaliteli olsun 1 tane olsun derim
Sevdiklerim icin en iyisini alayim diyenlerdenim
iyiysini alırım ömürlük olsun kafasındayım ben
genelde almışken iyisi olsun diye düşünüyorum
Bir çok şeyde en iyisini alırım
En iyisini alayım daha iyi
Bu da işimi görür diyenlerden
Buda iş görür abartmaya gerek yok
Butceme gore para harcamam õyle atlamam herseye..
Alacağım şeye göre değişiyor.
İkisi de oluyor.
Evet en iyisini almak tercihim
En iyisi olsun düşüncesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?