Girdiğin işte uğradığım sözlü sataşmalar sizce başka bir işe bakmalı mıyım?

Arkadaşlar benim için yeni olan bir işe girdim ve pizza yapıyoruz, girerken daha önce böyle bir işte deneyimim olmadığını belirttim fakat bana deneme süreci ve eğitim süreci olduğunu söylediler fakat 3. günüm olmasına rağmen iki gündür sürekli yetersiz olduğum vurgulanıyor, sözlü olarak sürekli küçümseyici konuşmalar oluyor sizce ne yapmalıyım kendime zaman tanıyıp devam mı etmeliyim yoksa bu sektör benlik değil mi deyip yeni bir işe mi bakmalıyım?
Girdiğin işte uğradığım sözlü sataşmalar sizce başka bir işe bakmalı mıyım?
Cevapla