Güncellemeler
+1 yıl
Parası önemsiz önemli olan fatura az gelmesi hangisi daha az getirir faturayı
Güncellemeler
+1 yıl
Burdaki yazıları okudum aliminyum her zaman önde çıktı www.wellini.co/...sndaki-farklar-nelerdiru-43.html
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Demir Petek diye biliyorum
Alüminyum niye pahalı o zaman
Döküm petek elbette . Ama alumınyum bıraz pahalı dır.
Parası önemsiz hangisi daha az fatura gelir almışken 1 kere alacağız ama fatura her ay gelecek
Bizim ki üsteki gibi diğerini bilmiyorum
Diğeri yeni çıktı yeni model daha pahalı bankalardaki diğer yeni olandan kullanılıyor
öylemi bilgim yok
Küçük Petek daha az yakar daha iyi ısıtır.
Küçüklük büyüklük dışında tam ters büyük daha iyi ısıtır ama kücük odaya ısıtmaz diyorlar
Benşm sormak istemem aliminyum daha pahalı o daha mş az elektrik getirir hemen ısınır mış diğerine göre
Nasıl biliyorsan öyleyse
Bilgisi olanlara sormak istiyorum ya demle döküm pahalı olandan 3 tane aldım 3 tane daha alacağım 2. El aldım da
Üsteki
Yani eski model niye ki bankadakiler falan hep bu alttaki yeni modele geçiş yaptılar alttaki daha pahalı
Üsteki kaliteli bende ondan var
Beyaz olan mi kaliteli hacı etme onun metresi 1.250₺ dilerim metresi 2.000 TL aliminyum daha pahalı
Demir
Aliminyum iyi diyorlar ama