Sevgilime 3 kez hediye aldım onda tık yok, almayı bırakmalı mıyım?

Aşırı pahalı şeyler değildi aldıklarım, karşılık beklemek için de almadım zaten ancak insan düşünüldüğünü görmek istiyor. 1 çiçek bile olsa alabilirdi diye düşünüyorum, büyük beklentilerim yok zaten. Ne yapmalıyım?

Sevgilime 3 kez hediye aldım onda tık yok, almayı bırakmalı mıyım?
Cevapla