
Gidip değiştirip daha kendi beğendiğimi alıyorum, ayıp mı oluyodur?

Gidip değiştirip daha kendi beğendiğimi alıyorum, ayıp mı oluyodur?
Ayıp değil bence, önemli olan zaten senin sevdiğin şeyi kullanmış olman. Değiştirdiğin şeyi hediye gelmiş gibi kabul etmek lazım hem senin hem de hediye veren kişinin.
Cevap
10Cevap
Her seferinde yapıyorsan zevkini beğenmiyorum anlamına gelir...
Ayıp tabii ki. Senin gibileri esefle kınıyorum.
neden ayip olsun ben de oyle yapiyorum
ise yaramadiktan kullanmadiktan sonra ne anlami var
Hediyeyi alırken değiştirmeni göze alıyordur zaten alan kişi bir şey yok bunda
Ayip degil bence daha çok kullanacağın biseyi alman daha iyi
Canım ya ilk hediyenin manevi ruhi enerjisi sinerjisi var
Doğru bir davranış değil.
Ayıp hediye değiştirilmemeli
nerden alındığını nasıl buluyosun
Hediyeyi sorduklarinda ne cevap veriyorsun
Neden ayıp olsun deyişim hakkı varsa sorun deyil
Yoo neden ayıp olsun iyi ediyorsun
Resimdeki postermi gecrek mi :))
Yoo bu hayati sen yasiyosun. Kim neye karisiyo
Yok adilik
Olabilir
Üzdün
Ayıp
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?