Bana alınan hediyeleri güzelleriyle değiştiriyorum. Yaptığım ayıp mı?

Bana alınan hediyeleri güzelleriyle değiştiriyorum. Yaptığım ayıp mı?

Gidip değiştirip daha kendi beğendiğimi alıyorum, ayıp mı oluyodur?

Bana alınan hediyeleri güzelleriyle değiştiriyorum. Yaptığım ayıp mı?
Cevapla