Nişanlıma 380 TL'ye papatya bileklik aldım. Kazıklanmış mıyım?

doğum günü için papatya bileklik gümüş aldım ortalama fiyatlar 400-250 arasıydı.380 tl ye aldım. Ama aynı ebatlarına bakıyorum nette 150 tl diyor. Hani gümüş farkı varmıdır bilmiyorum. Normalde netten alırdım ama bugun olduğu için elden aldım. Biraz kazıklandım sanki

Nişanlıma 380 TL'ye papatya bileklik aldım. Kazıklanmış mıyım?
Cevapla