Herkese selamlar.
Şu ara çok kararsız kaldığım bir konu var. Yardımlarınızı bekliyorum kıymetli hanımefendiler.
Olay şu, bir süredir sosyal bir platform üzerinden konuştuğum biri vardı, geçen buluştuk. Oturduk bir şeyler içtik tanıştık falan. Ayrılırken numaramı vereyim mi diye sordum, şimdilik konuştuğumuz yerden konuşmaya devam edelim dedi. Tabii dedim. Sonrasında 3-4 gün falan konuşmaya devam ettik. Şu anda da konuştuğumuz platformda mesaj kutusunu kapatmış geçici olarak. Genel olarak herkese. Biz epey tanışmıştık oturduğumuzda, iyi de geçmişti buluşma. Düşüncem şu, ufak bir hediye veya çiçek göndersem mi kendisine? Yanında bir not ile. Kendimi hatırlatma ve iletişimi sürdürme adına. Ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer