Biriyle iletişimi sürdürmek için çiçek veya hediye iyi bir fikir mi?

Herkese selamlar.

Şu ara çok kararsız kaldığım bir konu var. Yardımlarınızı bekliyorum kıymetli hanımefendiler.

Olay şu, bir süredir sosyal bir platform üzerinden konuştuğum biri vardı, geçen buluştuk. Oturduk bir şeyler içtik tanıştık falan. Ayrılırken numaramı vereyim mi diye sordum, şimdilik konuştuğumuz yerden konuşmaya devam edelim dedi. Tabii dedim. Sonrasında 3-4 gün falan konuşmaya devam ettik. Şu anda da konuştuğumuz platformda mesaj kutusunu kapatmış geçici olarak. Genel olarak herkese. Biz epey tanışmıştık oturduğumuzda, iyi de geçmişti buluşma. Düşüncem şu, ufak bir hediye veya çiçek göndersem mi kendisine? Yanında bir not ile. Kendimi hatırlatma ve iletişimi sürdürme adına. Ne dersiniz?

Biriyle iletişimi sürdürmek için çiçek veya hediye iyi bir fikir mi?
Cevapla