burada yaşadığım bir olaydan yola çıkarak sordum. Zaten görür görmez kan beynime sıçradı. Yaptığı yanlışı anlaması içinse 6 - 7 maddelik bir yorum yazmıştım umarım anlar ama sanmıyorum jfjfjhfhf
Sadede gelelim
Aldığınız hediye için 3. bir kişi tarafından sert bir eleştiri alsanız bunu nasıl karşılarsınız?
Sana ne sana mi aldım derim😅 sert karşılarım ya kuruduğum her cümle lak sokmaya yönelik olur. Hediye hediyedir ve beğenmeyen kişi hediyeyi aldığım kişi bile olsa terslerim ben 😅 o konuda çok sıkıntılıyımdır
Alışveriş & Hediyeler konusunda 322 cevap paylaştı.
Benim hediyeyi aldığım kidinin düşüncesi önemli benim için sadece...
Ama aldığım hediyeyi 3. kişi nasil gördü oda önemli ama diyelim hediyeyi aldığım kişi paylaştı 3. kiside fikrini yazma hakkına sahip olmuş oluyor. Ama olumsuz ve rencide edici bir söylem içine girerse haddini bildiririm.
Hiç bir şey demem, belki sanaaa nee derim. Onu ilgilendirmeyen konularda gereksiz eleştiri yapmaması gerektiğini bilmeyen insana ne anlatsam boş yapmış olurum, boşuna kendimi yoramam 😅
Benim birisini düşünerek aldığım bir hediyeye başka birinin bir şey demeye haddi yok. Haa fikir sorarsam o zaman söyleyebilir. Ama sert eleştiri çok saçma, altı üstü bir hediye yani😀
Aldigim hediyeye ucuncu bir kisinin karismaya hakki yok. Ben ve alinan kisinin arasinda birsey ki begenilmediyse bile bunu bana soylemesi beni rahatsiz eder kaldiki ucuncu bir kisinin bu konuya dahil olmasi oldukca kirici olur. Bazi insanlarin hadlerini bilmeleri gerekir. Her konuya dahil olmak iyi degil.