Alışveriş için ay başını mı, ay sonunu mu tercih ediyorsunuz?

Ay başında yapınca kesenin ağzı fazla açılabiliyor. Ay sonuna maaş azalınca yapmak insanı ihtiyacı kadar almaya itiyor. Bence mantıklı… Siz ne zaman alışveri yapıyorsunuz Kscan’lar?
Alışveriş için ay başını mı, ay sonunu mu tercih ediyorsunuz?
Alışveriş için ay başını mı, ay sonunu mu tercih ediyorsunuz?
Cevapla