Alışveriş & Hediyeler Alışveriş için ay başını mı, ay sonunu mu tercih ediyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ay başında yapınca kesenin ağzı fazla açılabiliyor. Ay sonuna maaş azalınca yapmak insanı ihtiyacı kadar almaya itiyor. Bence mantıklı… Siz ne zaman alışveri yapıyorsunuz Kscan’lar? Alışveriş için ay başını mı, ay sonunu mu tercih ediyorsunuz? Cevapla Alışveriş Soruları Maaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. İhtiyacım olduğu zaman 0 0 Yorumla
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Benim için farketmiyor istediğim zaman gidip yapıyorum ister ay başı ister ay sonu 0 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl ne şiş yansın ne kebap canım en iyisi ayın ortası 1 0 Yorumla
igdonducakss Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kafama esince yapıyorum genelde.. Ne zaman yapmak istersem 0 0 Yorumla
bayanagresif99 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Ayın ortası veya ortasına yakın bazende ortasından sonra 😉 0 0 Yorumla
Kardelen236 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Ay sonu tercihimdir. Ay başinda yapsam ay sonu mutlaka zora sokar beni. 0 0 Yorumla
cyclamenn Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Gereksiz alışveriş yapmam zaten. Ne zaman ihtiyaç olursa o zaman alışveriş yaparım. 0 0 Yorumla
Bburrak Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl 9 taksite böl istediğin zaman öde en iyi yöntem. Sonradan taksitlendirmeyle oluyo faizsiz falan. Taksitler çoğalıp bi kaç ayı kitlemesin dikkat edin. 0 0 Yorumla
Winner1985 Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Bence sevdiğiniz eşyayı bulduğunuz zaman, en doğru zamandır. 0 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Maaş ne zaman gelir ise ama ay başı iyidir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İhtiyacım olduğu zaman
Benim için farketmiyor istediğim zaman gidip yapıyorum ister ay başı ister ay sonu
ne şiş yansın ne kebap canım en iyisi ayın ortası
Kafama esince yapıyorum genelde.. Ne zaman yapmak istersem
Ayın ortası veya ortasına yakın bazende ortasından sonra 😉
Ay sonu tercihimdir. Ay başinda yapsam ay sonu mutlaka zora sokar beni.
Gereksiz alışveriş yapmam zaten. Ne zaman ihtiyaç olursa o zaman alışveriş yaparım.
9 taksite böl istediğin zaman öde en iyi yöntem. Sonradan taksitlendirmeyle oluyo faizsiz falan. Taksitler çoğalıp bi kaç ayı kitlemesin dikkat edin.
Bence sevdiğiniz eşyayı bulduğunuz zaman, en doğru zamandır.
Maaş ne zaman gelir ise ama ay başı iyidir
Hicbizaman çünkü param yook
Herhangi bir gün
Ay başını.
Ay sonunu
Ay basini