Ortak aldığımız her şey eşimin üstüne oluyor, bazılarını kendi üzerime istesem ayıp mı?

Araba, ev bunların hepsi eşimin üzerine yapıldı şimdi de yazlık alıyoruz devir işlemleri için gidecek yani aslında bahsi bile geçmiyor kimin üzerine olacağının kendisinden emin :) Ama ben ne olur ne olmaz diye düşününce beni biraz rahatsız etti açıkçası ikimiz de çalışıyoruz ve parayı zaten ortak bir şekilde harcıyoruz. Bu durumda kendimi düşünmem ayıp mı sizce?

Ortak aldığımız her şey eşimin üstüne oluyor, bazılarını kendi üzerime istesem ayıp mı?
Cevapla