Kendime ayakkabı aldım diye annemden işitmediğim laf kalmadı, her alışveriş yapan savurgan mı oluyor?

İhtiyacım vardı aldım yani ne var ki bunda? Neymiş param yok diye ağlamicakmışım, ayakkabı alabiliyosam param varmış paramı sürekli alışverişe yatırıyomuşum. Ev ev değil hapishane sanki. Bu kadar karışmaya hakkı var mı sizce annemin?

Kendime ayakkabı aldım diye annemden işitmediğim laf kalmadı, her alışveriş yapan savurgan mı oluyor?
Cevapla