Kaban ve ayakkabı aldım, ailem demediğini bırakmadı. :( Aldıklarım kötü mü?

Çok para harcıyorsun ne gerek vardı beğenmedim ayakkabı uzun ömürlü degil zaten dandik rengi hoşuma gitmedi kaban iyi degil gibi birsürü laf ben beğendim aldım tarzıma uygun gayet ama böyle laf yaparak moralimi bozuyorlar bi hayırlı olsun güle güle giy demediler siz olsanız ne derdiniz ailenizi bu durumda. Gerçekten de kötümü aldıklarım
Kaban ve ayakkabı aldım, ailem demediğini bırakmadı. :( Aldıklarım kötü mü?
Kaban ve ayakkabı aldım, ailem demediğini bırakmadı. :( Aldıklarım kötü mü?
Kaban ve ayakkabı aldım, ailem demediğini bırakmadı. :( Aldıklarım kötü mü?
Cevapla