Kendi moralimi en çok böyle şeylerle düşürüyorum ben herhalde. :D Denk geldikçe alamayacağımı bilsem de açıp bakıyorum hatta dakikalar geçiriyorum yani...
Siz de yapıyor musunuz bunu, alamayacağınızı bile bile baktığınız şeyler oluyor mu?

Kendi moralimi en çok böyle şeylerle düşürüyorum ben herhalde. :D Denk geldikçe alamayacağımı bilsem de açıp bakıyorum hatta dakikalar geçiriyorum yani...
Siz de yapıyor musunuz bunu, alamayacağınızı bile bile baktığınız şeyler oluyor mu?

İnsanların geniş çevreleriyle konuşmalarından aldıkları zevke bakıp ben de uzaktan mutlu oluyorum. 😊
mutlu mu oluyosun sahiden...
Empati kurmayı öğrendim artık. 😊
Cevap
6Cevap
Senin gibi alışveriş çılgını değilim. Sakin takılıyorum. Haa spor diyorsan, deliyim. Yükseklerde heyecan dolu dakikalar yaşarım 😊
ee çılgın olmayan fenomen olamıyomuş :D
Oluyor mesela geçengünkü baktığım dantel crop gibi.
hahah kaç paraydı
300 TL gibi idi. Fiyatı konusunda sorun yoktu rengi kırmızı olduğu için hoşuma gitmemişti
Evet oluyor merak veya heves gidermek için bile olsa
Geçen gün victoria secret girdim hayatımda vermeyeceğim fiyat gördüm
Sıfır araçlar oluyor genelde. Kredi çekmeden almak reel durmuyor
Hayır benim olmayana bakmam
ne güzel
yok bakmıyorum canım sıkılıyor
dimi aşırı can sıkıyo
Hele ki ginden gune fakirlestigimizj goz onund ebulundurursak. Misal 3 sene once mumkun olan seyler bugun mumkun degil
Evet oluyor vallahi 😀
Evet oluyor
Evet hobimdir hatta.
Trendyol bunun için yok mu zaten🙄
Nadiren xd
ben hep düşüyorum o batağa ya
Hayat tarzım bu
ahhahaha o kadar bensin ki
En büyük hobim
Hayır
ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?